17.11.22, 18:45

PayPoki zachęcają do świątecznych zakupów z PayPo

PayPoki, fot.: materiały prasowe

PayPo prowadzi kampanię reklamową, której głównym motywem są brand heroes: PayPoki. Celem kampanii jest zachęcenie odbiorców do zakupów z PayPo. 

Ze względu na zbliżający się okres świąteczny i poprzedzające go okazje zakupowe związane z Black Friday i Cyber Monday, PayPo rozpoczyna kampanię marketingową, której głównym elementem są PayPoki. Każdy z nich nawiązuje do innego stylu robienia zakupów, co ma odzwierciedlić nawyki zakupowe konsumentów.

Kim są PayPoki?

PayPoki różnią się nie tylko kolorem czy wzrostem, ale także inaczej podejmują decyzje zakupowe. Zielony PayPok zawsze porównuje ceny. Jego przeciwieństwem jest żółty, robiący zakupy pod wpływem impulsu. Z kolei trzeci, fioletowy, doradza wszystkim kupowanie z PayPo.

"Każdy z naszych nowych brand heroes odwołuje się swoją kolorystyką do logotypu i posługuje się unikalnym językiem nawiązującym do naszej nazwy. Z naszych badań wynika, że kupujący nie lubią reklam usług finansowych, nie zapadają im one w pamięć. Postawiliśmy zatem na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam zaistnieć mocniej w świadomości konsumentów, a także wyraźniej zaakcentować naszą obecność na rynku rozwiązań finansowych” – mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Operacyjny PayPo.

Pierwsza taka kampania PayPo

Spoty z PayPokami są emitowane w sieci już od września br. W listopadzie premierę miał spot świąteczny, który emitowany jest przed filmem „Listy do M 5” w 53 kinach Helios na terenie całej Polski. Równolegle z kampanią świąteczną, w listopadzie ruszyła loteria PayPo – „PayPoGranie”. Do wygrania Toyota Aygo X. W telewizji Polsat i TVN będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w loterii.

"Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do blisko 17 mln osób na terenie całej Polski. To pierwsza, tak intensywna kampania marketingowa PayPo, poprzedzająca najbardziej gorący okres zakupowy w Polsce. Co roku dla każdego z nas jest to czas wzmożonych wydatków, które w tym roku będą zapewne jeszcze wyższe ze względu na podwyżki cen i inflację. To między innymi dlatego wybraliśmy taki moment na mocne działania promocyjne. PayPo może bowiem pomóc rozłożyć te wydatki w czasie i przez to nie nadwyrężyć domowego budżetu” – mówi Piotr Szymczak.

Pozostałe działania marketingowe PayPo

Kolejnym elementem kampanii będą też działania digitalowe podzielone na działania wizerunkowe oraz performance’owe. Reklamy PayPo pojawią się na kanałach video, na portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoor w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia. Pojawią się również reklamy w Spotify i na kanałach własnych. Koncept kampanii stworzyła agencja Up, produkcję animacji zrealizowała agencja Badi Badi.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.