09.02.23, 14:15

Nie odkładaj uczuć na później. Walentynkowa kampania reklamowa PayPo

Walentynkowa kampania Paypo, fot.: materiały prasowe

Marka PayPo działająca w branży BNPL (buy now, pay later) z okazji zbliżających się Walentynek, prowadzi kampanię marketingową w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych.

Kampania PayPo realizowana pod hasłem “Nie odkładaj uczuć na później” ma na celu zwiększenie świadomości o usługach marki i wiedzy na temat tego, jak działają płatności odroczone. Kampania ma ponadto wzmocnić sprzedaż artykułów “pierwszej, walentynkowej potrzeby”, w sklepach partnerskich, m.in. z bielizną, czy upominkami. Kampania realizowana jest w internecie, głównie na portalach kierujących swoje treści do mężczyzn i kobiet oraz w social mediach. Dodatkowo wsparta jest działaniami outdoorowymi. Kreacje dostępne są na warszawskich nośnikach typu city-digital w popularnych miejscach stolicy.

Jednym z naszych głównych celów marketingowych jest zwiększenie świadomości marki PayPo, a także samych usług BNPL. W naszych działaniach stawiamy nie tylko na kreatywne podejście do tematu płatności odroczonych, ale również zależy nam na wykorzystaniu wielu kanałów dystrybucji, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Walentynki to popularne święto, które w sposób naturalny łączy się z zakupami i jest dobrą okazją do skorzystania z naszych usług. Jak wynika bowiem z naszych badań, aż 66 proc. Polaków świętuje ten dzień z ukochaną osobą, między innymi kupując prezenty, a 75 proc. uważa się za romantyka” – mówi Edyta Szymanowska, Head of Content Marketing w PayPo.

To nie pierwsza tego typu akcja PayPo. Podobne działania marka podejmowała ostatnio w szczycie sprzedażowym związanym z Black Friday oraz w okresie przedświątecznym.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.