24.11.23, 11:30

Emil Nowiński dyrektorema marketingu Ringier Axel Springer Polska od 2024 r.

Emil Nowiński, fot.: materiały prasowe

Emil Nowiński, dotychczasowy head of Onet Marketing od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu RASP i będzie odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska. 

Emil Nowiński, obecnie zajmujący stanowisko head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.

Emil Nowiński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarsko i nauki polityczne. Od ponad 15 lat jest związany z Onetem, w którym przeszedł przez wszystkie szczeble, rozpoczynając swoją karierę od pracy w redakcjach, aż po zarządzanie wizerunkiem Onetu i prowadzenie kluczowych projektów strategicznych. Od wielu lat jest odpowiedzialny za kreowanie Onetu jako wiodącego i wyróżniającego się medium w Polsce. Odpowiadał za wdrożenie nowej wersji aplikacji Onetu z opcją czytania newsów, które zaowocowało nagrodą „Best Use of Mobile” w konkursie INMA Global Media Award 2017, pokonując między innymi zgłoszenie CNN.

Był inicjatorem kampanii „100 lat Polsko” z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości.
W swojej codziennej pracy łączy efektywność z kreatywnością, wspierając również inicjatywy istotne społecznie – m.in. WOŚP, Szlachetna Paczka oraz akcja „Niech Żyje Planeta”.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.