24.11.23, 11:30
Emil Nowiński dyrektorema marketingu Ringier Axel Springer Polska od 2024 r.
Emil Nowiński, dotychczasowy head of Onet Marketing od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu RASP i będzie odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.
Emil Nowiński, obecnie zajmujący stanowisko head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.
Emil Nowiński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarsko i nauki polityczne. Od ponad 15 lat jest związany z Onetem, w którym przeszedł przez wszystkie szczeble, rozpoczynając swoją karierę od pracy w redakcjach, aż po zarządzanie wizerunkiem Onetu i prowadzenie kluczowych projektów strategicznych. Od wielu lat jest odpowiedzialny za kreowanie Onetu jako wiodącego i wyróżniającego się medium w Polsce. Odpowiadał za wdrożenie nowej wersji aplikacji Onetu z opcją czytania newsów, które zaowocowało nagrodą „Best Use of Mobile” w konkursie INMA Global Media Award 2017, pokonując między innymi zgłoszenie CNN.
Był inicjatorem kampanii „100 lat Polsko” z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości.
W swojej codziennej pracy łączy efektywność z kreatywnością, wspierając również inicjatywy istotne społecznie – m.in. WOŚP, Szlachetna Paczka oraz akcja „Niech Żyje Planeta”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze