26.03.24, 17:00

PayPo sponsorem Polskiej Siatkówki

Podpisanie umowy między PayPo a Polska Siatkówka, fot.: materiały prasowe

Firma PayPo została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

„Partnerstwo z Polską Siatkówką to dla nas ważne wydarzenie. W naszej firmie mocno stawiamy na sport i propagujemy ruch wśród pracowników, organizując wewnętrzne akcje sportowe. Teraz postanowiliśmy pójść o krok dalej i wesprzeć konkretną dyscyplinę. Postawiliśmy na siatkówkę, bo w naszym kraju ma rangę sportu narodowego. Na co dzień wielu z nas prywatnie śledzi poczynania naszych reprezentacji i z zapałem kibicujemy polskim drużynom. Cieszymy się, że teraz możemy wspierać polską siatkówkę również jako firma, a także pomagać w rozwoju tej dyscypliny w Polsce. To też sport, który łączy ludzi, niesie za sobą wiele pozytywnych emocji, buduje relacje i jako marka, która na takie wartości stawia, cieszymy się, że będziemy tego częścią” - mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.

PayPo jako partner wesprze rozwój Polskiej Siatkówki, ale będzie także widoczny oraz obecny na największych wydarzeniach tego sezonu siatkarskiego w Polsce, w tym finałach Siatkarskiej Ligi Narodów, które pod koniec czerwca zawitają do Łodzi.
Umowa podpisana została w marcu na okres jednego roku. W kolejnych latach Polski Związek Piłki Siatkowej i firma PayPo planują przedłużenie współpracy.

Czym zajmuje się PayPo?

PayPo działa na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych w Polsce. Firma działa od 2016 r., a jej usługi dostępne są w 30 tys. sklepów online.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.