22.04.24, 07:30
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach.
PayPo działa na rynku od 2016 r., a z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 30 tys. sklepów online.„Stawiamy na obecność naszej marki w mediach branżowych i ogólnopolskich, a także na budowanie relacji z dziennikarzami. Dlatego w aspekcie działań PR zależy nam na współpracy z agencją, która działa skutecznie i rozumie nasze potrzeby. Z PR Calling mamy już zbudowaną długofalową relację i wspólnie docieramy do szerokiego grona odbiorców” – wyjaśnia Edyta Szymanowska, Head of Content Marketing w PayPo.
Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, Junior PR & Communications Manager. PayPo współpracuje z PR Calling od sierpnia 2021 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze