07.11.24, 10:00

PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki

PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki, fot.: materiały prasowe

PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.

To kolejna drużynowa dyscyplina sportu, którą wspiera PKO BP. Od 2018 r. współpracuje sponsorsko z Ekstraklasą S.A. Umowa zawarta między PKO Bankiem Polskim i Polską Ligą Siatkówki obejmuje sezon 2024/2025 w trzech ligach zarządzanych przez Polską Ligę Siatkówki S.A.: rozgrywki męskie: PlusLigę i PLS 1. Ligę; żeńskie - TAURON Ligę oraz mecze TAURON Pucharu Polski kobiet i mężczyzn.

Wszyscy wiemy, jak pozytywne emocje wywołuje siatkówka w naszym kraju, dlatego naturalnym dla nas krokiem było związanie się z Polską Ligą Siatkówki. To podczas tych meczów możemy oglądać zawodników światowej klasy, a polskie drużyny regularnie grają w finałach siatkarskiej Ligii Mistrzów” - mówi Dawid Korszeń, dyrektor Departamentu Sponsoringu i Marketingu Lokalnego w PKO Banku Polskim.

To nie pierwsza współpraca z PKO Banku Polskiego z polską siatkówką. W lipcu w Krakowie bank wspierał XXI Memoriał Wagnera 2024. Był także sponsorem głównym turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski w piłce siatkowej mężczyzn 2024.

PKO BP wspiera sport od lat

PKO Bank Polski od wielu lat jest zaangażowany we wspieranie polskiego sportu. Promuje zdrowy i aktywny tryb życia czy sponsorując liczne imprezy biegowe w całej Polsce, m.in. ultramaratony. Od 2013 r. realizuje program „PKO Biegajmy razem”.
Od 2018 r. współpracuje z piłkarską Ekstraklasą S.A. W sezonie 2018/19 bank został Partnerem Głównym Ekstraklasy. Już w kolejnym - 2019/2020 PKO Bank Polski został Partnerem Tytularnym rozgrywek. Partnerstwo Tytularne potrwa łącznie do końca sezonu 2026/2027.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.