14.11.24, 10:55

Polska. Więcej niż myślisz. Kampania ma promować Polskę jako zaskakującą destynację turystyczną

Kampania "Polska. Więcej niż myślisz", fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania promująca potencjał turystyczny Polski, przygotowana przez agencję kreatywną MullenLowe Warsaw i agencję mediową Mediahub, na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Kampania „Polska. Więcej niż myślisz" ma budować wizerunek kraju, który zaskakuje różnorodnością i mnogością atrakcji.

Kampania zrealizowana na zlecenie POT i we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu TV, promocję digital, działania w mediach społecznościowych oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej.

Kampania realizowana pod hasłem „Polska. Więcej niż myślisz" to pierwsze takie przedsięwzięcie z udziałem sportowców jako ambasadorów: Katarzyny Niewiadomej, kolarki oraz koszykarza Jeremy'ego Sochana. Reprezentując Polskę na arenie międzynarodowej, oboje symbolizują nowoczesny i dynamiczny wizerunek kraju, inspirując turystów do odkrywania Polski z nowej perspektywy. Koncept kreatywny kampanii opiera się na interakcji dwójki ambasadorów, która nawiązuje do współczesnego języka komunikacji cyfrowej. Każde z nich dzieli się osobistymi rekomendacjami dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia. Dzięki wykorzystaniu sportowej rywalizacji, ambasadorowie na przemian proponują atrakcje, które warto poznać. Efektem ma być dynamiczna narracja, która ma odzwierciedlać bogactwo i kontrasty oferty turystycznej Polski.

W przekazie podkreślono atuty Polski – piękno przyrody, unikalną kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta. Spot ma prezentować Polskę jako kraj otwarty, gościnny i inkluzywny, który oferuje turystom różnorodność i autentyczne przeżycia. Nowatorski koncept kreatywny oraz innowacyjne podejście mediowe mają wnieść świeżość do promocji Polski jako destynacji, która jest „Więcej niż myślisz".

Kampania wystartowała na początku listopada i objęła swym zasięgiem takie kraje jak: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Belgia, Czechy, Austria, Szwecja i Węgry.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.