14.11.24, 10:55
Polska. Więcej niż myślisz. Kampania ma promować Polskę jako zaskakującą destynację turystyczną
Rozpoczęła się kampania promująca potencjał turystyczny Polski, przygotowana przez agencję kreatywną MullenLowe Warsaw i agencję mediową Mediahub, na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Kampania „Polska. Więcej niż myślisz" ma budować wizerunek kraju, który zaskakuje różnorodnością i mnogością atrakcji.
Kampania zrealizowana na zlecenie POT i we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu TV, promocję digital, działania w mediach społecznościowych oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej.
Kampania realizowana pod hasłem „Polska. Więcej niż myślisz" to pierwsze takie przedsięwzięcie z udziałem sportowców jako ambasadorów: Katarzyny Niewiadomej, kolarki oraz koszykarza Jeremy'ego Sochana. Reprezentując Polskę na arenie międzynarodowej, oboje symbolizują nowoczesny i dynamiczny wizerunek kraju, inspirując turystów do odkrywania Polski z nowej perspektywy. Koncept kreatywny kampanii opiera się na interakcji dwójki ambasadorów, która nawiązuje do współczesnego języka komunikacji cyfrowej. Każde z nich dzieli się osobistymi rekomendacjami dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia. Dzięki wykorzystaniu sportowej rywalizacji, ambasadorowie na przemian proponują atrakcje, które warto poznać. Efektem ma być dynamiczna narracja, która ma odzwierciedlać bogactwo i kontrasty oferty turystycznej Polski.
W przekazie podkreślono atuty Polski – piękno przyrody, unikalną kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta. Spot ma prezentować Polskę jako kraj otwarty, gościnny i inkluzywny, który oferuje turystom różnorodność i autentyczne przeżycia. Nowatorski koncept kreatywny oraz innowacyjne podejście mediowe mają wnieść świeżość do promocji Polski jako destynacji, która jest „Więcej niż myślisz".
Kampania wystartowała na początku listopada i objęła swym zasięgiem takie kraje jak: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Belgia, Czechy, Austria, Szwecja i Węgry.
Komentarze