21.02.25, 17:00

Daj sobie czas na udane ferie. PayPo promuje się w polskich pociągach

KV kampanii PayPo, fot.: materiały prasowe

Firma PayPo działająca w sektorze płatności odroczonych na polskim rynku skierowanych do sklepów internetowych, ruszyła z kampanią reklamową w pociągach Pendolino, realizowaną pod hasłem: „Daj sobie czas na udane ferie”.

Akcja, trwająca przez kilka tygodni, w tym podczas ferii zimowych, ma zachęcać Polaków do skorzystania z płatności odroczonych i spokojnego zaplanowania zimowych wyjazdów.

„Poprzez kampanię „Daj sobie czas na udane ferie” chcemy wzmocnić świadomość na temat naszych usług i dotrzeć do podróżujących, szczególnie ludzi młodych i rodzin (...)” – mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.

Kampania reklamowa PayPo realizowana jest w lutym, w okresie ferii zimowych i obejmuje kilkadziesiąt pociągów kursujących między największymi polskimi miastami, m.in. Katowicami, Krakowem, Poznaniem, Szczecinem, Trójmiastem, Warszawą, Wrocławiem. Jej przekaz ma dotrzeć do kilkuset tysięcy pasażerów korzystających z usług Pendolino.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.