07.04.25, 17:00

Jedz Bardziej Bosko. JBB Bałdyga z największą kampanią reklamową w swojej historii

KV kampanii marki JBB, fot.: materiały prasowe
7 kwietnia br. ruszyła największa w historii marki JBB Bałdyga kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko”. Firma działająca na rynku wędliniarskim, promuje przede wszystkim swoją linię kiełbas bez osłonki, ze szczególnym uwzględnieniem okresu wielkanocnego oraz nadchodzącego sezonu grillowego.

W centrum komunikacji kampanii znalazły się korzyści smakowe i funkcjonalne kiełbas bez osłonki. Marka postawiła tym razem na lekką, humorystyczną formę przekazu, w której głównymi bohaterami są trzy bóstwa: Bóg Smakowitości, Bogini Śniadań i Bóg Grilla. Ich obecność ma symbolizować nie tylko smak produktów, ale także ich uniwersalność i jakość. „Hasło „Jedz Bardziej Bosko” nie tylko przyciąga uwagę, ale na stałe wpisuje się w charakter i tożsamość naszej marki” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. 

Ekspozycja produktów w ponad 1000 placówek 

Kampania stanowi kluczowy element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2025 rok. Jej działania obejmują nie tylko intensywną obecność w mediach, ale także zwiększoną i wyróżniającą się ekspozycję produktów w punktach sprzedaży – zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i nowoczesnych – a także w ponad 1000 placówkach partnerskich JBB Bałdyga. 

Pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko”, promuje firma promuje przede wszystkim swoją gamę kiełbas bez osłonki, koncentrując się na okresie wielkanocnym i zbliżającym się sezonie grillowym. Kampania stanowi integralną część długofalowej strategii marketingowej na 2025 rok, zaplanowanej specjalnie dla tej innowacyjnej linii produktowej. W najbliższych miesiącach obecna będzie w niemal wszystkich kanałach komunikacji – obejmie m.in. telewizję (w tym nowe spoty reklamowe 30 i 15 sekund, billboardy sponsorskie oraz lokowania w programach śniadaniowych), czołowe stacje radiowe, portale internetowe w sieci reklamowej, kampanię display w mediach społecznościowych i Youtube czy współprace z influencerami, działania PR i trade marketingowe oraz kampanię OOH CityLight w ponad tysiącu lokalizacji w największych polskich miastach. Nie zabraknie również szerkich działań we wszystkich mediach społecznościowych JBB oraz jej partnerów.

To największa kampania reklamowa w historii naszej firmy. Jej celem jest nie tylko dalsze umocnienie pozycji rynkowej naszych kiełbas bez osłonki, ale również zwiększenie rozpoznawalności całej marki JBB Bałdyga” – mówi Andrzej Kowalski. 

Kreacje reklamowe, scenariusz i produkcję przygotowała agencja GPD oraz zespół marketingu JBB. Za zakup mediów odpowiada GPD oraz JBB, a za media społecznościowe i kampanię digital agencja MB8.
 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.