07.04.25, 17:00
Jedz Bardziej Bosko. JBB Bałdyga z największą kampanią reklamową w swojej historii
W centrum komunikacji kampanii znalazły się korzyści smakowe i funkcjonalne kiełbas bez osłonki. Marka postawiła tym razem na lekką, humorystyczną formę przekazu, w której głównymi bohaterami są trzy bóstwa: Bóg Smakowitości, Bogini Śniadań i Bóg Grilla. Ich obecność ma symbolizować nie tylko smak produktów, ale także ich uniwersalność i jakość. „Hasło „Jedz Bardziej Bosko” nie tylko przyciąga uwagę, ale na stałe wpisuje się w charakter i tożsamość naszej marki” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Ekspozycja produktów w ponad 1000 placówek
Kampania stanowi kluczowy element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2025 rok. Jej działania obejmują nie tylko intensywną obecność w mediach, ale także zwiększoną i wyróżniającą się ekspozycję produktów w punktach sprzedaży – zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i nowoczesnych – a także w ponad 1000 placówkach partnerskich JBB Bałdyga.
Pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko”, promuje firma promuje przede wszystkim swoją gamę kiełbas bez osłonki, koncentrując się na okresie wielkanocnym i zbliżającym się sezonie grillowym. Kampania stanowi integralną część długofalowej strategii marketingowej na 2025 rok, zaplanowanej specjalnie dla tej innowacyjnej linii produktowej. W najbliższych miesiącach obecna będzie w niemal wszystkich kanałach komunikacji – obejmie m.in. telewizję (w tym nowe spoty reklamowe 30 i 15 sekund, billboardy sponsorskie oraz lokowania w programach śniadaniowych), czołowe stacje radiowe, portale internetowe w sieci reklamowej, kampanię display w mediach społecznościowych i Youtube czy współprace z influencerami, działania PR i trade marketingowe oraz kampanię OOH CityLight w ponad tysiącu lokalizacji w największych polskich miastach. Nie zabraknie również szerkich działań we wszystkich mediach społecznościowych JBB oraz jej partnerów.
„To największa kampania reklamowa w historii naszej firmy. Jej celem jest nie tylko dalsze umocnienie pozycji rynkowej naszych kiełbas bez osłonki, ale również zwiększenie rozpoznawalności całej marki JBB Bałdyga” – mówi Andrzej Kowalski.
Kreacje reklamowe, scenariusz i produkcję przygotowała agencja GPD oraz zespół marketingu JBB. Za zakup mediów odpowiada GPD oraz JBB, a za media społecznościowe i kampanię digital agencja MB8.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze