| TV / VOD » badania rynku
Tydzień w TV
xxx
13.07.21, 10:05
| TV / VOD » badania rynku
Finał Euro 2020 zgromadził mniej widzów niż mecze z polską reprezentacją
11 lipca br., według NAM widownia finałowego meczu Euro 2020 w piku wyniosła 8,4 mln widzów, gwarantując antenom TVP1, TVP Sport i TVP 4K łączne udziały na poziomie 60 proc.
07.07.21, 20:39
| TV / VOD » badania rynku
Mecz Włochy - Hiszpania śledziło 5 mln osób
6 lipca br. ponad 5,7 mln widzów według NAM zobaczyło w momencie najwyższej oglądalności mecz Włochy – Hiszpania w TVP1 i TVP Sport. Łączne udziały transmisji kształtowały się na poziomie 49,8 proc. na trzech antenach: TVP1, TVP Sport i TVP 4K.
29.06.21, 10:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz Belgia - Portugalia hitem weekendu
W niedzielę, 27 czerwca br. hitem dnia był mecz reprezentacji Belgii z Portugalią w ramach Euro 2020.
25.06.21, 12:00
| TV / VOD » badania rynku
7,9 mln widzów meczu Szwecja-Polska
W środę, 23 czerwca br. według NAM średnio mecz Szwecja – Polska śledziło aż 7,9 mln widzów.
22.06.21, 10:55
| TV / VOD » badania rynku
Mecz Polska-Hiszpania hitem weekendu
W sobotę, 19 czerwca br. mecz Polska-Hiszpania w TVP1 i TVP Sport zgromadził według NAM aż 8,3 mln widzów.
21.06.21, 08:00
| TV / VOD » seriale
Gra na Maksa. Cykl komediowy na czas Euro 2020 w kanałach TVP
Telewizja Polska we współpracy z Grupą LOTOS, UPC i marką Sokołów wyprodukowała cykl komediowy ,,Gra na Maksa”, który będzie emitowany w trakcie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej na antenach TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta.
19.06.21, 22:50
| internet » badania rynku
250-300 tys. widzów ogląda program Strefa Euro 12:00 w Sport Interia
Flagowy projekt Sport Interia i serwisu Ipla na Euro 2020 po pierwszym tygodniu od startu cieszy się bardzo dużą popularnością. Każdy odcinek „Strefy Euro 12:00”, codziennego programu na żywo z udziałem ekspertów i gości ze świata sportu i show-biznesu, osiąga średnio 250 – 300 tys. wyświetleń.
18.06.21, 16:00
| TV / VOD » badania rynku | internet » badania rynku
Użytkownicy OTT wolą oglądać Euro 2020 na dużym ekranie
Jak wynika z danych Atende Software, aż 90 proc. użytkowników OTT obejrzało mecz na dużym ekranie podłączonym do sieci (smart TV lub urządzeniu set-to-box). Wzrost natężenia ruchu w telewizji internetowej w czasie meczu Polska – Słowacja w porównaniu do poprzednich mistrzostw piłki nożnej w 2016 r. był niemal dwukrotnie wyższy.
16.06.21, 10:04
| TV / VOD » badania rynku
Euro 2020: porażkę Polaków ze Słowakami oglądało prawie 6 mln osób
Mecz Polaków ze Słowacją rozegrany podczas Euro 2020 zgromadził bardzo dużą widownię 14 czerwca br. w TVP1 i TVP Sport.
15.06.21, 11:07
| TV / VOD » informacje
TVP na czas UEFA EURO 2020 uruchamia usługi interaktywne
Telewizja Polska na czas UEFA Euro 2020 przygotowała dla widzów szereg usług interaktywnych. Posiadacze telewizorów z systemami TIZEN, Android TV oraz WebOS mogą pobrać aplikację TVP Sport na Smart TV. Aplikacja TVP Sport to zarówno bezpłatny dostęp do transmisji meczów UEFA EURO 2020 na żywo, jak i biblioteki wideo oraz retransmisji.
13.06.21, 12:09
| TV / VOD » informacje | kultura » film
UEFA EURO2020 na ekranach kin Helios
Najważniejsze spotkania w ramach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej pojawią się na ekranach sieci kin Helios.
09.06.21, 13:00
| radio / audio » informacje
Jeszcze więcej Euro na antenie Radia TOK FM
Od 11 czerwca br., wraz ze startem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2020, Radio TOK FM rozpocznie emisję specjalnych audycji i serwisów informacyjnych poświęconych Euro 2020. Na antenie pojawią się m.in. podsumowujące dni rozgrywek programy "Jeszcze więcej Euro", a wydania tej audycji po 20:00 można słuchać od 7 czerwca.
08.06.21, 13:09
| internet » informacje
Programy wideo na żywo, ekskluzywne materiały i relacje w ofercie Sport.pl na Euro 2020
Redakcja Sport.pl na czas Euro 2020 będzie przygotowywać relacje i materiały od 11 czerwca br. W ofercie pojawi się także kilkadziesiąt programów wideo na żywo w ramach EuroSekcji oraz EuroSekcji Live.
28.05.21, 12:15
| TV / VOD |
Trwa proces licencyjny dla pokazów meczów UEFA EURO 2020
Telewizja Polska S.A. rozpoczęła proces udzielania zgód i licencji dla pokazów publicznych meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020.
02.02.21, 13:02
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy TVP ogłosiło ofertę reklamową UEFA EURO 2020
Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz ofertę współpracy na mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Nadawca zaoferował reklamę i działania niestandardowe we wszystkich kanałach dystrybucji meczów. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.