19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
13.09.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
Powstała Polska Organizacja Reklamodawców. Chcą wzmocnić głos branży
11 września br., Polska Organizacja Reklamodawców zakończyła posiedzenie zgromadzenia założycielskiego i ogłosiła pierwsze decyzje. Podczas spotkania wyłoniono władze organizacji i przyjęto kluczowe uchwały. Członkowie zgromadzenia wybrali Radę Nadzorczą, a także Prezes POR. Wyłoniona została również dyrektor zarządzająca.
11.09.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
Raport Publicis Groupe: rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
Wartość rynku reklamowego wyniosła w I półroczu 2023 r. przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.
24.01.23, 13:16
Podsumowanie roku na rynku marketingu farmaceutycznego
Wzrost znaczenia farmaceutów w procesie decyzyjnym, zakupowym oraz ich większa rola w opiece nad pacjentem to główny trend minionego roku. Ta grupa zawodowa będzie coraz istotniejszym adresatem kampanii na rynku farmaceutycznym w następnych latach. Na rynek reklamy farmaceutycznej wpłyną także zmiany w prawie.
14.07.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu: wzrost wydatków reklamowych na świecie o 8,7 proc.
Mimo trudnej sytuacji gospodarczej na całym świecie grupa reklamowa dentsu przewiduje w najnowszym raporcie Ad Spend, że globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 8,7 proc. W rejonie CEE będzie to aż o 12,2 proc., co oznacza, że obszar ten to trzeci najbardziej dynamicznie rozwijający się rynek na świecie, zaraz po Indiach i USA. 
25.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ScreenLovers: branża narzeka na zalew bulszitu [badanie rynku pracy w mediach i reklamie]
Co piąty pracownik mediów i reklamy wybrałby inną drogę zawodową, gdyby mógł cofnąć czas, a blisko połowa z nas jest zadowolona z wyboru branży – wynika z badania ScreenLovers i SW Research.
06.10.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 r.o 13 proc.
W 2023 r. inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24 proc. Digital zwiększy udział w wydatkach na reklamę sprzętu AGD z 55 proc. w 2020 r. do 57 proc. w 2023 r.
09.12.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe: polski rynek reklamy zmniejszył się po 9 miesiącach aż o 11,7 proc.
Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł, co oznacza spadek o 11,7 proc. w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z najnowszego raportu „Rynek Reklamy i Mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.
12.03.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Magda Kolenkiewicz: w pierwszy kwartał 2019 r. wchodzimy z umiarkowanym optymizmem
Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu, na temat wyników rynku reklamowego w IV kwartale 2018 r.
26.03.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rynek reklamowy w Polsce urośnie o 2,3 proc. w 2018 r. [infografika]
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w tym roku o 2,3 proc., a wartość inwestycji w reklamę wyniesie na koniec roku 7,231 mld PLN netto − prognozuje agencja mediowa Zenith. Wyższe są także prognozy wzrostu dla globalnego rynku reklamowego – w tym roku wzrośnie o 4,6 proc., osiągając na koniec roku wartość 579 mld USD netto.
27.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: rynek reklamowy w 2017 r. osiągnął wartość 8,8 mld zł
W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł. Oznacza to wzrost o 2,3 proc. względem roku poprzedniego - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Zgodnie z prognozami dynamika wydatków w IV kwartale istotnie przyspieszyła, a inwestycje reklamodawców wzrosły aż o 5,5 proc. 
09.01.18, 08:00
| TV / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Haitong Bank: rynek reklamy w Polsce będzie rósł w tempie około 4 proc.
Analitycy Haitong Bank przeanalizowali rynek mediów w Polsce i wyróżnili tematy, które według nich będą miały największe znaczenie dla mediów krajowych przez najbliższe 12 miesięcy. Eksperci przede wszystkim wskazują na słabą dynamikę rynku reklamowego, mimo dobrych obecnie wskaźników makroekonomicznych. 
31.05.17, 07:00
| internet » informacje
Raport Zenith: w 2019 roku mobile z 26 proc. udziałem w globalnej konsumpcji mediów
W 2019 r. 26 proc. czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych – wynika z opublikowanego przez Zenith raportu „Media Consumption Forecasts”. 
29.05.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: Rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kw. 2017 r.
Po trzech miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 1 916,6 mln zł, wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 2,3 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po raz kolejny rynek wzrósł dzięki wysokim nakładom na reklamę w internecie. Mobile ma już ponad 36 proc. udział w wydatkach na digital. 
26.05.17, 12:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe
W pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13 proc. – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. 
08.05.17, 12:00
| reklama & PR » informacje
20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka
W 2016 r. aż 20 proc. sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu Top Thirty Global Media Owners opublikowanego przez agencję mediową Zenith. 
24.04.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9 proc.
27.02.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Magda Kolenkiewicz: wzrost aż o 2,0 proc. przychodów nadawców TV był dużym zaskoczeniem
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu.
08.12.16, 23:53
| reklama & PR » artykuły
Raport Starcom: rynek reklamowy spowolnił
W trzech kwartałach 2016 r. wartość rynku reklamy wyniosła 5 714 mln zł, wynika z analiz agencji mediowej Starcom. Jest to 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. III kwartał był zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostowa wyniosła jedynie 1,8 proc., w porównaniu z 3,3 proc. w pierwszym kwartale i 2,5 proc. w drugim kwartale.
05.08.16, 12:00
| TV / VOD » badania rynku
Polsat liderem pod względem wpływów w lipcu
Liderem pod względem wpływów brutto w lipcu br. był Polsat. Aflofarm, Procter & Gamble oraz T-Mobile byli największymi reklamodawcami. W sumie stacje wyemitowały w lipcu ponad 2,2 mln spotów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.