| reklama & PR » informacje
Zenith: inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 r. – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6 proc. - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3 proc., co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1 proc.
| reklama & PR » informacje
Do 2019 r. wydatki na reklamę online mają stanowić 20 proc. budżetów marketingowych
Znaczenie reklamy internetowej wciąż rośnie. Wartość tego rynku w Polsce jest szacowana na 1,2 mld zł. Obecnie firmy przeznaczają ok. 17 proc. budżetów marketingowych na tego rodzaju promocję. Sparc Media ocenia, że za cztery lata będzie on wynosił co najmniej 20 proc.
04.03.25, 10:20
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Prezes UOKiK ukarał F. Chajzera, Dodę i Rozenek-Majdan za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie
Za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie Prezes UOKiK ukarał Filipa Chajzera, Dorotę Rabczewską i Małgorzatę Rozenek Majdan. Łącznie to blisko pół miliona zł.
26.02.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Telewizja Polska współpracuje z siecią wydawców MediaFarm
Telewizja Polska rozpoczyna współpracę z polską siecią wydawców MediaFarm. Biuro Reklamy i Marketingu TVP będzie odpowiedzialne za sprzedaż reklam wideo w regionalnych i ogólnopolskich serwisach informacyjnych oraz w popularnych grach i aplikacjach mobilnych.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
01.01.25, 10:00
| reklama & PR » informacje
Raport GroupM This Year Next Year: wartość globalnego rynku reklamy to bilion dolarów
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych.
22.05.24, 06:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: wartośc reklamy online w 2023 r. wyniosła 7,8 mld zł
W 2023 r. rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
27.11.23, 10:06
Jak zbudować zaufanie czytelników, jednocześnie promując produkty i usługi w treściach?
 Ze względu na łatwy dostęp do ogromnej ilości treści i problemy z odnalezieniem się w zalewie danych, konsumenci szukają wiarygodnych źródeł informacji. Właśnie tutaj pojawia się rola kreatorów treści, którzy są w stanie zbudować zaufanie i lojalność klientów w oparciu o ekspertyzę w danym temacie.
11.09.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
Raport Publicis Groupe: rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
Wartość rynku reklamowego wyniosła w I półroczu 2023 r. przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
10.06.22, 08:15
| TV / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Zenith: globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8 proc. w 2022 roku
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
08.02.22, 11:30
| reklama & PR » informacje
Wydatki na komunikację cyfrową w trzech pierwszych kwartałach 2021 r. wzrosły o prawie 800 mln zł
W III kwartale 2021 r. reklama online wciąż znajduje się na fali wznoszącej (źródło: IAB Polska/PwC AdEx)
13.12.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
GroupM podwyższa światowe przewidywania dla reklamy. W Polsce ok. 15 wzrost 2021 r.
Globalni analitycy GroupM podnieśli swoje przewidywania dotyczące dynamiki rynku reklamy z 19,2 do 22,5 proc. w 2021 r. Polski rynek ma zakończyć rok ok. 15 proc. wzrostem.
18.11.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: reklama online prawie 30 proc. w górę w II kwartale 2021 r.
Wydatki reklamodawców na komunikację cyfrową w II kwartale 2021 r. wzrosły o 340 mln zł w porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego, co przełożyło się na indeks wzrostu na poziomie 28 proc. Dzięki temu w całym I półroczu nakłady na reklamę online osiągnęły wartość prawie 3 mld zł.
30.08.21, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC: rosną wydatki na reklamę online w I kwartale 2021 r.
Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem – informuje IAB Polska. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17 proc. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld. 
17.08.21, 07:00
| prasa » informacje
Agora rozpoczęła odrabianie covidowych strat
Ożywienie na rynku reklamy, rosnące zainteresowanie sprzedawanymi treściami i wydawnictwami oraz powrót do funkcjonowania kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w II kwartale 2021 r. 
10.02.21, 13:12
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
SAR i IAA Polska wzywają rząd zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
09.02.21, 20:04
| radio / audio » informacje | TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
To haracz uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę. Media piszą do władz i polityków
Nadawcy i wydawcy wspólnie zaapelowali do polityków, aby nie wprowadzać nowego podatku na rynku reklamy.
01.02.21, 14:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Reklama online: III kwartał nadrabia straty z poprzednich okresów [infografika]
III kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r. Całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. znalazła się jeszcze na nieznacznym minusie (-0,4 proc.).
09.12.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe: polski rynek reklamy zmniejszył się po 9 miesiącach aż o 11,7 proc.
Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł, co oznacza spadek o 11,7 proc. w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z najnowszego raportu „Rynek Reklamy i Mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.