06.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko Business Directora
Maciej Miszczuk awansował w strukturach agencji mediowej Mediaplus (Group One) na stanowisko Business Directora. W nowej roli będzie łączył obowiązki partnera biznesowego klientów agencji oraz zarządzanie zespołami klienckimi.
19.03.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
UNIQA promuje ubezpieczenia komunikacyjne i nawiązuje do historii z filmu Poranek Kojota
Ruszyła kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
04.07.23, 17:25
| reklama & PR » ludzie
Maciej Krzysztoszek nowym rzecznikiem prasowym UNIQA Polska
Na początku lipca 2023 r. do zespołu UNIQA w Polsce dołączył Maciej Krzysztoszek, który będzie odpowiadał za relacje z mediami i komunikację zewnętrzną.
14.06.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
UNIQA z kampanią dotyczącą hejtu w sieci
Marka UNIQA rozpoczęła nową kampanią dotyczącą problemu hejtu w sieci. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).
18.05.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
PZL ponownie dla UNIQA. Tym razem spot nawiązuje do filmu Chłopaki nie płaczą
W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej UNIQA promowane są ubezpieczenia OC. Za kreację spotu odpowiada agencja PZL.
22.02.21, 14:03
| reklama & PR » informacje
UNIQA łączy się z AXA. Rusza kampania informacyjna
Wkrótce firmy UNIQA i AXA będą działać pod nazwą UNIQA. Połączenie firm poprzedzi kampania wizerunkowa. Media do kampanii zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).
11.09.20, 13:49
| reklama & PR » informacje
UNIQA świętuje 30. urodziny w swojej kampanii
Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. Marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. 
23.11.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Henryk Zastróżny w kampanii UNIQA
Agencja marketingu internetowego Bluerank opracowała kampanię wizerunkową dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. Tematem jest bezpieczeństwo oraz dźwięki, które się z nim kojarzą. Twarzą kampanii jest Henryk Zastróżny, imitator dźwięku. 
28.10.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group odpowiedzialne za promocję ubezpieczeń UNIQA Polska
Agencja digital marketingowa Cube Group wygrała dwa przetargi zorganizowane przez UNIQA Polska na działania digital, promujące ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne dla klientów indywidualnych.
17.11.14, 21:06
| reklama & PR » informacje
Jerzy Janowicz w reklamie UNIQA
17 listopada br. wystartowała kampania wizerunkowa UNIQA, która ma pokazać, że w życiu liczy się radość życia, poszukiwanie szczęścia i samego siebie. Główna myśl kampanii brzmi „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Przekonuje do niej tenisista Jerzy Janowicz, który od 2014 r. jest twarzą marki UNIQA w Polsce.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.