11.09.20, 13:49
UNIQA świętuje 30. urodziny w swojej kampanii
Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. Marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. 30 lat temu podpisano pierwszą polisę UNIQA Polska. Za koncept i realizację kampanii odpowiada Bluerank.
Obecnie UNIQA w Polsce zatrudnia blisko 900 osób, a jej przypis składki przekracza 1 mld zł rocznie. Jak przekonuje firma, jedno nie zmienia się od 30 lat - zawsze jej największą wartością byli ludzie i ich różnorodność. I do tego tez ma nawiązywać najnowsza kampania marki.
„Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną UNIQA. Razem żyjemy lepiej” – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i PR w UNIQA Polska.
Spot pokazuje młodą dziewczynę, która postanawia znaleźć w życiu nową pasję. Widzowie obserwują także przyszłą mamę i 30-latkę, mimo pewnych ograniczeń, świętującą swoje urodziny w gronie przyjaciół. Ostatnia z historii ukazuje mężczyznę, który postanawia spędzić ten dzień na własnych zasadach.
„Poprzez te historie chcieliśmy pokazać, że w wieku 30 lat człowiek może być na różnych etapach życia. Nie ma jednego sposobu na przeżycie urodzin, jak i całego życia. I to jest właśnie piękne. Żyjmy UNIQAlnie, czyli według swoich zasad, potrzeb i poglądów” – przekonuje Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist w Bluerank.
Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W kolejnych czterech filmach widzowie będą mogli poznać bliżej historie głównych bohaterów. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z LDZFILM.
To kolejna kampania promocyjna UNIQA i Bluerank. Poprzednie opowiadały o dźwiękach bezpieczeństwa i rachunku bezpieczeństwa. Agencja od 2019 r. odpowiada za komunikację ubezpieczyciela na Facebooku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze