19.03.24, 16:00
UNIQA promuje ubezpieczenia komunikacyjne i nawiązuje do historii z filmu Poranek Kojota
4 marca br. ruszyła kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
W najnowszej kampanii wykorzystane zostały spoty TV, które nawiązują do historii z filmu „Poranek Kojota”, a występują w nich aktorzy Sławomir Sulej oraz Mirosław Zbrojewicz. Działania promujące realizowane są za pomocą emisji spotów 15” i 30” w TV oraz ich platformach VOD.
Za koncept kreatywny kampanii, która potrwa do końca roku, odpowiada agencja PZL, za planowanie oraz zakup mediów agencja Arena Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze