24.02.25, 16:36
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Miruć w wizerunkowe kampanii Senti Ceramica
Senti Ceramica rozpoczyna współpracę z Krzysztofem Miruciem – architektem. W ramach kampanii powstała sesja wizerunkowa, materiały wideo oraz specjalnie przygotowane projekty wnętrz, które ukazują potencjał produktów.
26.03.21, 12:25
| reklama & PR » informacje
Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja
Iggy Pop został twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi.
12.03.21, 16:45
| reklama & PR » informacje
OYAKATA. SMAK JAPONII O YA! Value kampania marki OYAKATA na trzech rynkach
Ruszyła kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland).
04.02.21, 18:02
| reklama & PR » informacje
Przebój Ewy Bem w kampanii Vigalex
Pod hasłem “Vigalex … by nie brakowało słońca w naszych domach” trwa pierwsza telewizyjna kampania leku Vigalex z por folio firmy Biofarm. W spotach wykorzystano nową aranżację przeboju „Podaruj mi trochę słońca” Ewy Bem.
20.11.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Value Media obsłuży iSpot w digitalu
Dom mediowy Value Media, zdobył budżet reklamowy iSpot, polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. 
31.08.15, 20:00
| reklama & PR » informacje
Value Media prowadzi kampanię dla CityFIT
Sieć CityFIT prowadzi kampanię outdoorową i ambient, promującą swoje nowo otwarte kluby fitness w Warszawie i Lublinie. Za działania odpowiada dom mediowy Value Media, wskazany przez agencję OS3, która wygrała przetarg na budowę marki CityFIT w Polsce. 
03.06.15, 07:00
| internet » informacje
Group One autorem serwisu Roberta Lewandowskiego
Change i Value Media współpracując ze sobą w ramach Group One stworzyły kolejny projekt dla Roberta Lewandowskiego.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.