24.02.25, 16:36

Krzysztof Miruć w wizerunkowe kampanii Senti Ceramica

Krzysztof Miruć na tle wnętrza w stylu Kalifornia, fot.: materiały prasowe

Senti Ceramica rozpoczyna współpracę z Krzysztofem Miruciem – architektem. W ramach kampanii powstała sesja wizerunkowa, materiały wideo oraz specjalnie przygotowane projekty wnętrz, które ukazują potencjał produktów.

W ramach promocji szerokiego portfolio marki powstała sesja zdjęciowa z udziałem Krzysztofa Mirucia, w otoczeniu produktów Senti Ceramica, której kulisy przedstawiono w specjalnie przygotowanym wideo. W materiale pokazany jest nie tylko proces powstawania sesji, ale także wypowiedzi przedstawicieli firmy oraz Krzysztofa Mirucia na temat współpracy i inspiracji stojących za kolekcjami.

Oprócz portretowych ujęć architekta, pozującego z płytkami ceramicznymi, kampania obejmuje również zdjęcia aranżacji, które pokazują, jak wykorzystać te materiały w nowoczesnych i stylowych wnętrzach.

„Wybór Krzysztofa Mirucia na ambasadora to naturalna decyzja. Jego dbałość o detale, praktyczne podejście do projektowania oraz umiejętność łączenia stylu z użytecznością doskonale wpisują się w filozofię Senti Ceramica. (..)” – mówi Marcin Kłos, przedstawiciel marki.

Senti Ceramica buduje swój wizerunek, tworząc i realizując kampanię, obejmującą szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych, digital oraz prasie. Za strategię contentową, kreację graficzną materiałów i nowej strony internetowej odpowiedzialny był management Krzysztofa Mirucia i Senti Ceramica. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez Studio Tęcza i fotografa Borysa Synaka. Planowanie i zakup mediów online prowadzi agencja mediowa Value Media, natomiast komplementarną obsługą w zakresie advocacy zajmuje się agencja Labcon.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.