24.02.25, 16:36
Krzysztof Miruć w wizerunkowe kampanii Senti Ceramica
Senti Ceramica rozpoczyna współpracę z Krzysztofem Miruciem – architektem. W ramach kampanii powstała sesja wizerunkowa, materiały wideo oraz specjalnie przygotowane projekty wnętrz, które ukazują potencjał produktów.
W ramach promocji szerokiego portfolio marki powstała sesja zdjęciowa z udziałem Krzysztofa Mirucia, w otoczeniu produktów Senti Ceramica, której kulisy przedstawiono w specjalnie przygotowanym wideo. W materiale pokazany jest nie tylko proces powstawania sesji, ale także wypowiedzi przedstawicieli firmy oraz Krzysztofa Mirucia na temat współpracy i inspiracji stojących za kolekcjami.
Oprócz portretowych ujęć architekta, pozującego z płytkami ceramicznymi, kampania obejmuje również zdjęcia aranżacji, które pokazują, jak wykorzystać te materiały w nowoczesnych i stylowych wnętrzach.
„Wybór Krzysztofa Mirucia na ambasadora to naturalna decyzja. Jego dbałość o detale, praktyczne podejście do projektowania oraz umiejętność łączenia stylu z użytecznością doskonale wpisują się w filozofię Senti Ceramica. (..)” – mówi Marcin Kłos, przedstawiciel marki.
Senti Ceramica buduje swój wizerunek, tworząc i realizując kampanię, obejmującą szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych, digital oraz prasie. Za strategię contentową, kreację graficzną materiałów i nowej strony internetowej odpowiedzialny był management Krzysztofa Mirucia i Senti Ceramica. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez Studio Tęcza i fotografa Borysa Synaka. Planowanie i zakup mediów online prowadzi agencja mediowa Value Media, natomiast komplementarną obsługą w zakresie advocacy zajmuje się agencja Labcon.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze