26.03.21, 12:25
Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja
Iggy Pop został twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi.
Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która ma przekonywać, że nie warto tkwić w narzuconych schematach. Działania marketingowe mają zachęcać do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii. Twarzą nowej kampanii Tenczynka został Iggy Pop ikona muzyki punk i Nowej Fali. Muzyk jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym w video promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania rozpocznie się 29 marca br.
„Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. A świetne jakościowo piwo Marakuia to produkt dla silnych osobowości. Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach” – powiedział Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek, w jego obecnym kształcie.
Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego - “The Passenger”. Kompozycja powstała w 1977 r. i został wydany przez Iggy'ego Popa na albumie „Lust for Life“. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner. Za produkcję video z udziałem Iggy Popa odpowiadał Lulu Production, kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.
Premiera video będzie miała miejsce 27 marca na kanałach social media Janusza Palikota. Marakuja to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek.
Kompleksową obsługą kampanii zajęły się spółki należące do Group One. Dom mediowy Value Media jest odpowiedzialny za przygotowanie kreacji display, szerokie działania w digitalu mające na celu promocję spotu (programmatic i social media). Agencja kreatywna Labcon zajęła się projektem landing page, specjalnymi aktywacjami PR wspierając komunikację kampanii w mediach. Jest też odpowiedzialna za współpracę z influencerami. Za produkcję video odpowiada Lulu Production, a za kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze