01.07.09, 21:02
TEQUILA\Polska buduje wizerunek Peroni w Internecie
Agencja TEQUILA\Polska przygotowała polską odsłonę nowej kampanii wizerunkowej piwa Peroni, odwołującej się do symbolu marki - błękitnej wstęgi, czyli „Nastro Azzurro”. W pierwszej fazie kampanii, działania komunikacyjne prowadzone są w oparciu o Internet.
Agencja TEQUILA\Polska przygotowała polską odsłonę nowej kampanii wizerunkowej piwa Peroni, odwołującej się do symbolu marki - błękitnej wstęgi, czyli „Nastro Azzurro”. W pierwszej fazie kampanii, działania komunikacyjne prowadzone są w oparciu o Internet.
Symbol marki Peroni - „Nastro Azzurro” czyli „błękitna wstęga” - pochodzi z XIX wieku. Takim właśnie trofeum dekorowano statki, które najszybciej przepłynęły Ocean Atlantycki. Od tego czasu wstęga ta we Włoszech stała się synonimem klasy, prestiżu i wysokiej jakości.
W 1963 roku „Nastro Azzurro” stało się symbolem piwa Peroni. Peroni Nastro Azzurro odzwierciedla najwyższą jakość piwa, które powstało z myślą o konsumentach o wyrafinowanym guście.
Za kreację i koordynację polskiej odsłony kampanii „Nastro Azzuro”, w całości odpowiada agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska związana z Peroni od początku jej obecności na polskim rynku czyli od roku 2006. Kampania będzie rozwijana stopniowo, wychodząc w pierwszym etapie od Internetu. W ramach działań on-line TEQUILA\Polska przygotowała trójwymiarowe, animowane banery internetowe z motywem błękitnej wstęgi, które trafiły na czołowe polskie serwisy tematyczne poświęcone
stylowi, modzie i życiu gwiazd.
Marka Peroni należy do portfolio Kompanii Piwowarskiej - największego przedsiębiorstwa piwowarskiego w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy m.in. Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech (czołowe polskie piwo premium), Dębowe Mocne, Redd's, Wojak, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze