12.12.09, 02:56

Orlen został sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Umowa obowiązywać będzie do końca 2012 roku

PKN ORLEN został Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Podpisy pod umową, która obowiązywać będzie do końca 2012 roku, złożyli prezes PKOI Piotr Nurowski oraz prezes PKN ORLEN Jacek Krawiec.   

Długofalowa współpraca z Koncernem pozwoli PKOl na przygotowanie i start polskich sportowców w Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver i w Londynie. PKN ORLEN z kolei zyskuje prawo do wykorzystania wizerunku Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz do tytułów: Sponsora PKOI, Sponsora Ruchu Olimpijskiego oraz Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010 i Londyn 2012.  - Jest nam niezmiernie miło powitać w gronie firm wspierających Polski Ruch Olimpijski tak prestiżowego Sponsora, jakim jest PKN ORLEN. Ze względu na specyfikę działalności naszego Stowarzyszenia – organizacji o 90-letniej już tradycji i dorobku – pragniemy podkreślić, że to właśnie Sponsorzy stoją za sukcesami Komitetu i Polskich Olimpijczyków. Liczymy na długofalową i owocną współpracę, która przyniesie wymierne korzyści każdej ze stron – powiedział Piotr Nurowski, prezes PKOI.

Pierwsze efekty współpracy pomiędzy PKN ORLEN oraz PKOI będą widoczne już w okresie przygotowawczym do zbliżających się XXI Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver, które odbędą się w dniach 12 - 28 lutego przyszłego roku.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.