10.04.10, 02:24
McCann Erickson wygrała przetarg na obsługę PKO Banku Polskiego
Umowę zawarto na okres dwóch lat. Przewiduje ona świadczenie usług reklamowych na rzecz Banku oraz spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
Agencja McCann Erickson wygrała przetarg na obsłuę „full service” PKO Banku Polskiego. - Współpraca z jedną, strategiczną agencją zapewni spójności przekazów komunikacyjnych i budowę jednolitego wizerunku marketingowego Banku i wszystkich podmiotów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego - mówi Tomasz Marszałł, CMO PKO Banku Polskiego.
Umowę zawarto na okres dwóch lat. Przewiduje ona świadczenie usług reklamowych na rzecz Banku oraz spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.
Agencja McCann Erickson współpracowała już z PKO BP w drugiej połowie lat 90-tych. Stworzyła wtedy pierwszą w historii banku kompleksową strategię komunikacji marketingowej, była także autorem wykorzystywanego do dnia dzisiejszego przez Bank hasła „Blisko Ciebie”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze