20.04.10, 21:12

Materiały filmowe TVN Warszawa w ramówce telewizji City Channel

Zgodnie z zapowiedziami niedawno materiały filmowe TVN Warszawa znalazły miejsce w ramówce telewizji City Channel.

Zgodnie z zapowiedziami niedawno materiały filmowe TVN Warszawa znalazły miejsce w ramówce telewizji City Channel. Pasażerowie warszawskich autobusów i Kolei Mazowieckich mogą już oglądać zdjęcia najciekawszych i zabytkowych miejsc stolicy.
 
Współpraca z TVN Warszawa to dla nas kolejny, bardzo ważny krok. Dzięki temu jesteśmy bliżej naszego celu – uczynienia z City Channel stacji telewizyjnej, którą docenią pasażerowie” – mówi Bartosz Baczyński, prezes City Channel S.A. Stacja TVN Warszawa, która w grudniu obchodziła pierwsze urodziny, jest coraz popularniejsza wśród mieszkańców stolicy i okolic. To, co łączy stację z telewizją City Channel, to fakt, że obie są postrzegane przez widzów jako innowacyjne i nowoczesne. Te cechy wydają się być szczególnie ważne dla mieszkańców Warszawy.

Na ekranach pod koniec marca pojawiły się krótkie filmy, pokazujące znane i lubiane przez warszawiaków miejsca w mieście wraz z ciekawostkami na ich temat. Stacja TVN Warszawa przygotowała dla pasażerów materiały wideo z podpisami dotyczące Łazienek Królewskich i Wilanowa. W przyszłości będzie można obejrzeć również krótkie filmiki z życia stolicy, obrazy z niedostępnych na co dzień miejsc czy interwencje różnych służb. Na ekranach pojawią się też plansze z aktualnościami dotyczącymi Warszawy wraz z "komentarzem" filmowym. Pasażerowie będą mogli zatem oglądać relacje wideo z odbywających się tuż obok wydarzeń w trakcie jazdy autobusem.

Na tym jednak nie koniec. Oprócz współpracy redakcyjnej biura reklamy obu firm wprowadziły do sprzedaży wspólny pakiet reklamowy. Dzięki niemu znacznie zwiększy się siła spotów reklamowych na rynku warszawskim – przekazy reklamowe, emitowane przez telewizję lokalną, będą towarzyszyć mieszkańcom Warszawy także po wyjściu z domów. To duża szansa szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw – także dzięki proponowanym przez City Channel usługom geomarketingowym i bluetoothmarketingowym, które pozwalają optymalizować wydatki na reklamę.

Szczegóły ramówki i pozostałe informacje, dotyczące City Channel, znajdą Państwo na www.ccsa.pl.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).