26.08.10, 18:39

K2 Internet zadowolone z pierwszego półrocza 2010

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA, w okresie 6 miesięcy sięgnęły kwoty 25,5 mln zł, zysk netto zamknął się kwotą 590 tys. zł.

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA, w okresie pierwszych sześciu miesięcy tego roku sięgnęły kwoty 25,5 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o ponad 40%. Zysk netto po pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku zamknął się kwotą 590 tys. zł. W pierwszym półroczu 2009r. spółka odnotowała stratę w wysokości 1 miliona złotych. Wynik na poziomie EBITDA wzrósł po pierwszym półroczu do kwoty 1.243 tys. zł, w porównaniu do straty 477 tys. zł w pierwszym półroczu roku ubiegłego. - Patrząc na wyniki finansowe w kontekście naszych wewnętrznych planów jesteśmy zadowoleni z tego co udało się osiągnąć. Pamiętając, że tradycyjnym okresem "żniw" jest dla nas ostatni kwartał. Wszystko wskazuje na to, że zrealizujemy publicznie składane deklaracje dotyczące wyników całego roku – mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet SA

Za powód znaczącej poprawy wyników finansowych spółka uważa szybki rozwój Internetu jako medium reklamowego, co przekłada się na zainteresowanie niemal wszystkimi usługami oferowanymi przez K2. Dodatkowo klienci zaczęli wdrażać projekty, które w ubiegłym roku z powodu kryzysu zostały wstrzymane bądź odwołane. W pierwszym półroczu 2010 roku Grupa K2 nawiązała współpracę z nowymi klientami, takimi jak Bank City Handlowy, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Whirlpool Polska czy L'Oréal Polska.

Znaczący jest również szybki rozwój nowego przedsięwzięcia Grupy K2. Spółka system3.pl, która oferuje technologię i usługi marketingu afiliacyjnego, osiągnęła po pierwszych w I półroczu 2010 roku przychody na poziomie blisko 1,5 mln (wzrost o 700% rok do roku!) i jest rentowna na poziomie operacyjnym. Natomiast w ramach rozwoju spółki platforma3.pl, która oferuje usługi i technologie e-mail marketingu, zakończono z sukcesem budowę własnego systemu i rozpoczęto świadczenie usług. Według prognoz, spółka platforma3.pl powinna osiągnąć rentowność do końca roku. K2 oczekuje, że w kolejnych latach tak system3.pl jak i platforma3.pl będą w znaczącym stopniu budować wartość firmy. W ostatnich miesiącach podjęto także decyzję o pozyskaniu dodatkowego finansowania dla Audioteka.pl (MDPL sp. z o.o) poprzez prywatną emisję i upublicznienie akcji spółki na New Connect. Wybrano doradcę finansowego a spółka rozpoczęła proces przekształcenia formy prawnej.

Poza sukcesami ekonomicznymi, K2 została po raz pierwszy w historii firmy w znaczący sposób doceniona na arenie międzynarodowej. Jako jedna z 397 firm, które wstępnie przeszły selekcję w ramach konkursu European Business Awards, spółka otrzymała tytuł Ruban d'Honneur i będzie walczyć o tytuł Europejskiej Firmy Roku podczas finału konkursu w Paryżu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.