26.08.10, 18:39

K2 Internet zadowolone z pierwszego półrocza 2010

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA, w okresie 6 miesięcy sięgnęły kwoty 25,5 mln zł, zysk netto zamknął się kwotą 590 tys. zł.

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA, w okresie pierwszych sześciu miesięcy tego roku sięgnęły kwoty 25,5 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o ponad 40%. Zysk netto po pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku zamknął się kwotą 590 tys. zł. W pierwszym półroczu 2009r. spółka odnotowała stratę w wysokości 1 miliona złotych. Wynik na poziomie EBITDA wzrósł po pierwszym półroczu do kwoty 1.243 tys. zł, w porównaniu do straty 477 tys. zł w pierwszym półroczu roku ubiegłego. - Patrząc na wyniki finansowe w kontekście naszych wewnętrznych planów jesteśmy zadowoleni z tego co udało się osiągnąć. Pamiętając, że tradycyjnym okresem "żniw" jest dla nas ostatni kwartał. Wszystko wskazuje na to, że zrealizujemy publicznie składane deklaracje dotyczące wyników całego roku – mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet SA

Za powód znaczącej poprawy wyników finansowych spółka uważa szybki rozwój Internetu jako medium reklamowego, co przekłada się na zainteresowanie niemal wszystkimi usługami oferowanymi przez K2. Dodatkowo klienci zaczęli wdrażać projekty, które w ubiegłym roku z powodu kryzysu zostały wstrzymane bądź odwołane. W pierwszym półroczu 2010 roku Grupa K2 nawiązała współpracę z nowymi klientami, takimi jak Bank City Handlowy, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Whirlpool Polska czy L'Oréal Polska.

Znaczący jest również szybki rozwój nowego przedsięwzięcia Grupy K2. Spółka system3.pl, która oferuje technologię i usługi marketingu afiliacyjnego, osiągnęła po pierwszych w I półroczu 2010 roku przychody na poziomie blisko 1,5 mln (wzrost o 700% rok do roku!) i jest rentowna na poziomie operacyjnym. Natomiast w ramach rozwoju spółki platforma3.pl, która oferuje usługi i technologie e-mail marketingu, zakończono z sukcesem budowę własnego systemu i rozpoczęto świadczenie usług. Według prognoz, spółka platforma3.pl powinna osiągnąć rentowność do końca roku. K2 oczekuje, że w kolejnych latach tak system3.pl jak i platforma3.pl będą w znaczącym stopniu budować wartość firmy. W ostatnich miesiącach podjęto także decyzję o pozyskaniu dodatkowego finansowania dla Audioteka.pl (MDPL sp. z o.o) poprzez prywatną emisję i upublicznienie akcji spółki na New Connect. Wybrano doradcę finansowego a spółka rozpoczęła proces przekształcenia formy prawnej.

Poza sukcesami ekonomicznymi, K2 została po raz pierwszy w historii firmy w znaczący sposób doceniona na arenie międzynarodowej. Jako jedna z 397 firm, które wstępnie przeszły selekcję w ramach konkursu European Business Awards, spółka otrzymała tytuł Ruban d'Honneur i będzie walczyć o tytuł Europejskiej Firmy Roku podczas finału konkursu w Paryżu.

Komentarze

Powiązane

13.12.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
BMW Motorrad wybiera Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w mediach społecznościowych marki BMW Motorrad.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.