25.10.10, 21:34

PanMedia Western dla WWF

26. października br., startuje kampania reklamowa WWF pt. "Ryś wraca do puszczy". Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy, dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginących rysi.

 

26. października br., startuje kampania reklamowa WWF pt. "Ryś wraca do puszczy". Za kreację w TV odpowiada agencja Rosenbot, za reklamy prasowe Arteplaza, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy PanMedia Western. 

Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy, dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginących rysi. "Przybliżamy Polakom problem tych zagrożonych zwierząt i prosimy każdego o wsparcia finansowe. Tylko tak wspólnie możemy uratować polskie rysie" – wyjaśnia Sylwia Kobayashi, kierownik ds. pozyskiwania funduszy WWF Polska. WWF aktywnie chroni rysie już od trzech lat. Projekt jest zaplanowany na kolejne cztery lata i dlatego potrzebna jest pomoc. Dotąd udało się zwiększyć populację rysi w Puszczy Piskiej na Mazurach, gdzie dzięki działaniu WWF w naturalnych warunkach przyszło na świat kilka młodych rysi.

Kampania potrwa przez pięć tygodni. "Kanały komunikacji zostały zaplanowane w oparciu o konsumpcję mediów grupy docelowej, tak aby kampania dała jak największy odzew potencjalnych darczyńców" – wyjaśnia Anna Brożyna, media planner/buyer PanMedia Western.

Kampania "Ryś wraca do puszczy" będzie realizowana w telewizji (TVN, TVP, TV4 oraz w stacjach nizowych z grupy TVN i At Media), w prasie ("Newsweek", "Polityka") oraz internecie. Nie ujawniono budżetu kampanii.

 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).