25.10.10, 21:34
PanMedia Western dla WWF
26. października br., startuje kampania reklamowa WWF pt. "Ryś wraca do puszczy". Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy, dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginących rysi.
26. października br., startuje kampania reklamowa WWF pt. "Ryś wraca do puszczy". Za kreację w TV odpowiada agencja Rosenbot, za reklamy prasowe Arteplaza, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy PanMedia Western.
Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy, dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginących rysi. "Przybliżamy Polakom problem tych zagrożonych zwierząt i prosimy każdego o wsparcia finansowe. Tylko tak wspólnie możemy uratować polskie rysie" – wyjaśnia Sylwia Kobayashi, kierownik ds. pozyskiwania funduszy WWF Polska. WWF aktywnie chroni rysie już od trzech lat. Projekt jest zaplanowany na kolejne cztery lata i dlatego potrzebna jest pomoc. Dotąd udało się zwiększyć populację rysi w Puszczy Piskiej na Mazurach, gdzie dzięki działaniu WWF w naturalnych warunkach przyszło na świat kilka młodych rysi.
Kampania potrwa przez pięć tygodni. "Kanały komunikacji zostały zaplanowane w oparciu o konsumpcję mediów grupy docelowej, tak aby kampania dała jak największy odzew potencjalnych darczyńców" – wyjaśnia Anna Brożyna, media planner/buyer PanMedia Western.
Kampania "Ryś wraca do puszczy" będzie realizowana w telewizji (TVN, TVP, TV4 oraz w stacjach nizowych z grupy TVN i At Media), w prasie ("Newsweek", "Polityka") oraz internecie. Nie ujawniono budżetu kampanii.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze