09.11.10, 20:51

Mycie auta bez kropli wody

Teraz można umyć auto bez kropli wody, pochodzącą z Australii, innowacyjną technologię NoWet zaprezentowano w Krakowie.

Krakowską prezentację innowacyjnej technologii zorganizowała w Sheraton Krakow Hotel firma EcoOne, wyłączny dystrybutor preparatów NoWet w Polsce. Ekologiczną metodę mycia samochodów promowała także uczestnicząca w pokazie Ambasador Australii, Ruth Pearce. W swoim wystąpieniu zaznaczyła, że Polska jest w awangardzie jako jeden z czterech pierwszych europejskich krajów, w których australijska technologia jest dostępna.

EcoOne działa już w siedmiu województwach, również w Małopolsce. Metoda daje dodatkowe wygody: mycie samochodu może być zamówione na telefon w dowolne miejsce, np. na parkingu przed biurem, centrum handlowym czy kinem.

Tajemnica nowej technologii tkwi w składnikach preparatu. Pierwszy z nich to glinka kaolinowa, która powstaje na skutek wietrzenia skał magmowych, metamorficznych i osadowych. Drugi to wosk Carnauba – naturalny wosk roślinny pozyskiwany z liści kopernicji, palmy rosnącej w Brazylii. Jest najtwardszym ze znanych obecnie wosków naturalnych. Połączenie tych dwóch składników daje preparatowi właściwość unoszenia brudu znad powierzchni, tworząc barierę pomiędzy nim, a lakierem samochodu. 

Środek jest nanoszony na karoserię w postaci sprayu. Delikatna mikromgiełka rozpuszcza kurz i brud na powierzchni, zamieniając go w roztwór. Cząstki brudu są zmiękczane, pozwalając usunąć je za pomocą bawełnianej ściereczki. Preparat w połączeniu z brudem nie maże i nie rysuje powierzchni. Drugą, czystą ściereczką samochód jest polerowany do lustrzanego połysku. Zdaniem producenta, NoWet nie pozostawia smug i zacieków, zapewnia nawoskowanie karoserii i działa znacznie dłużej niż tradycyjne środki.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).