11.11.10, 21:27

MagnifiCo S.A. poprawia wyniki finansowe

MagnifiCo S.A. opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał br. Narastająco przychody wyniosły 2,7 mln zł, natomiast zysk netto 170 tys. zł co oznacza 120% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

 

MagnifiCo S.A. opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał br. Narastająco przychody wyniosły 2,7 mln zł, natomiast zysk netto 170 tys. zł co oznacza 120% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Spółka konsekwentnie realizuje plany rozwojowe. Agencja uruchomiła dział Relacji Inwestorskich oraz zwiększyła zatrudnienie w dziale pozyskującym nowych klientów. 

W III kw. 2010 r. magnifiCo S.A. osiągnęła przychody  w wysokości 1,374 tys. zł, co stanowi wzrost o 173 % w stosunku do analogicznego okresu 2009 r.  Spółka potwierdziła realizację prognoz wyników finansowych na rok 2010 zgodnie, z którymi przychody osiągną poziom 4,2 mln zł, a zysk netto 378 tys. zł. 

"Mając na uwadze już podpisane umowy i negocjowane kontrakty oraz wyniki za III kw. br. jesteśmy spokojni o realizację prognoz. W zakresie przychodów spodziewam się nawet, nieznacznie je przekroczyć" – powiedziała Karolina Maria Siudyła, Prezes Zarządu magnifiCo S.A. 

Zgodnie z zapowiedziami magnifiCo S.A. intensywnie pracuje nad poszerzeniem portfela świadczonych usług. W trzecim kwartale dział Relacji Inwestorskich w pełni rozwinął swoją działalność i pozyskał samodzielnie nowych klientów Partex S.A. oraz BroadGate S.A. Z dużym prawdopodobieństwem osiągnie satysfakcjonujące rezultaty finansowe jeszcze w tym roku. W strukturze organizacyjnej agencji utworzone został także dział New Business skoncentrowany, przede wszystkim, na generowaniu nowych leadów w interesujących agencję branżach  

"Efekty pracy nowopowstałych działów widoczne są już po niespełna kwartale od pojawienia się w strukturach agencji: wzrost liczby zleceń na organizacje eventów, chociażby Organizacja 15 - lecia IVECO POLAND, współorganizacja Międzynarodowego Kongresu Energii Odnawialnej, czy współorganizacja Marszu Różowej Wstążki, a także umowy na stałą obsługę w zakresie IR oraz PR są tego dowodem" – dodaje  Karolina Maria Siudyła.

 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.