15.11.10, 22:05

Ruszyła sieć reklamy wideo AdPlayer

AdPlayer, nowa sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe wykorzystujące np. seriale internetowe czy sponsoring programów tematycznych.

 

AdPlayer, nowa sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe wykorzystujące np. seriale internetowe czy sponsoring programów tematycznych.

Oferta sieci AdPlayer skierowana jest do wydawców i producentów jakościowych treści audiowizualnych, w tym również do tych, którzy jeszcze nie dysponują własnymi materiałami wideo. Obecnie w ofercie sieci AdPlayer znajduje się bogate portfolio Grupy Agora, m. in. telewizja internetowa Gazeta.tv, platforma TiVi.pl Seriale Internetowe oraz serwis z kanałem telewizji internetowej Tuba.tv.

"AdPlayer to nowe podejście do idei sieci reklamowej" - mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci AdPlayer. "Oprócz pośrednictwa w sprzedaży reklam, chcemy wspierać naszych partnerów również w innych obszarach. Dysponujemy narzędziami, dzięki którym wydawcy będą mogli zwiększać oglądalność i zasięg swoich treści, posiadamy również odpowiednie zaplecze, by zagwarantować im współpracę w obszarze produkcji wideo" - dodaje Beniowski.

Sieć ma zapewniać reklamodawcom obecność przekazu marketingowego w legalnym i bezpiecznym kontekście, który jest równocześnie atrakcyjny wizerunkowo. Poza standardowymi formatami reklamy wideo takimi, jak: spoty reklamowe w formie preroll czy postroll, branding playera i serwisu, AdPlayer proponuje klientom również formaty niestandardowe, np. interaktywny overlayer oraz takie rozwiązania marketingowe, jak: seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń na żywo.

 

 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).