15.11.10, 22:05
Ruszyła sieć reklamy wideo AdPlayer
AdPlayer, nowa sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe wykorzystujące np. seriale internetowe czy sponsoring programów tematycznych.
AdPlayer, nowa sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe wykorzystujące np. seriale internetowe czy sponsoring programów tematycznych.
Oferta sieci AdPlayer skierowana jest do wydawców i producentów jakościowych treści audiowizualnych, w tym również do tych, którzy jeszcze nie dysponują własnymi materiałami wideo. Obecnie w ofercie sieci AdPlayer znajduje się bogate portfolio Grupy Agora, m. in. telewizja internetowa Gazeta.tv, platforma TiVi.pl Seriale Internetowe oraz serwis z kanałem telewizji internetowej Tuba.tv.
"AdPlayer to nowe podejście do idei sieci reklamowej" - mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci AdPlayer. "Oprócz pośrednictwa w sprzedaży reklam, chcemy wspierać naszych partnerów również w innych obszarach. Dysponujemy narzędziami, dzięki którym wydawcy będą mogli zwiększać oglądalność i zasięg swoich treści, posiadamy również odpowiednie zaplecze, by zagwarantować im współpracę w obszarze produkcji wideo" - dodaje Beniowski.
Sieć ma zapewniać reklamodawcom obecność przekazu marketingowego w legalnym i bezpiecznym kontekście, który jest równocześnie atrakcyjny wizerunkowo. Poza standardowymi formatami reklamy wideo takimi, jak: spoty reklamowe w formie preroll czy postroll, branding playera i serwisu, AdPlayer proponuje klientom również formaty niestandardowe, np. interaktywny overlayer oraz takie rozwiązania marketingowe, jak: seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń na żywo.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze