10.03.11, 21:42

Kanały dziecięce w lutym 2011 r.: Nickelodeon z największym wzrostem

Nickelodeon w lutym zanotował największa dynamikę powiększania udziałów w rynku telewizyjnym wśród dziecięcych kanałó.

Nickelodeon w lutym br. zanotował największa dynamikę powiększania udziałów w rynku telewizyjnym wśród dziecięcych kanałów - wynika z danych  wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 28 lutego 2011 r.

Liderem w grupie ogólnej pozostaje Disney Channel. Na podium stoją także Cartoon Network oraz Disney XD. Wzrost o 77 proc. zanotował Nickelodeon, a o 73 proc. Boomerang. Największy spadek zanotował BBC CBeebies - aż o 66 proc.

W grupie 4-15 lat największy wzrost odnotował także Nickelodeon (o 79 proc.) oraz Boomerang (o 75 proc.). Liderem pozostaje jednak Disney Channel (z udziałem 6,51 proc.). Tuż za nim jest Cartoon Network (6,32 proc.) i Disney XD (6,02 proc.). Największe spadki w tej grupie odnotowały: BBC CBeebies (o 63 proc.), MiniMini (o 43 proc.) oraz ZigZag/Hyper (o 38 proc.).

Udział w rynku wybranych stacji w grupie 4+ lat w lutym 2010 r. i 2011 r.

  wszyscy 4+
luty 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 84 398 1,241 74 209 1,071
Cartoon Network 60 318 0,887 64 265 0,928
Disney XD 58 901 0,866 59 133 0,854
MiniMini 56 473 0,830 38 963 0,563
Nickelodeon 20 900 0,307 37 621 0,543
Polsat JimJam 17 666 0,260 25 440 0,367
Boomerang 13 516 0,199 23 915 0,345
BBC CBeebies 31 907 0,469 11 065 0,160
ZigZap/Hyper 8 995 0,132 7 713 0,111

Udział w rynku wybranych stacji w grupie 4-15 lat w lutym 2010 r. i 2011 r.

  wszyscy 4-15
luty 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 43 809 7,547 39 489 6,510
Cartoon Network 37 591 6,476 38 358 6,323
Disney XD 34 741 5,984 36 539 6,023
Nickelodeon 12 385 2,133 23 169 3,819
MiniMini 27 087 4,666 15 983 2,635
Boomerang 7 104 1,224 13 009 2,145
Polsat JimJam 8 559 1,474 10 361 1,708
BBC CBeebies 13 542 2,333 5 231 0,862
ZigZap/Hyper 4 371 0,753 2 811 0,463

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media.

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3