10.03.11, 21:42
Kanały dziecięce w lutym 2011 r.: Nickelodeon z największym wzrostem
Nickelodeon w lutym zanotował największa dynamikę powiększania udziałów w rynku telewizyjnym wśród dziecięcych kanałó.
Nickelodeon w lutym br. zanotował największa dynamikę powiększania udziałów w rynku telewizyjnym wśród dziecięcych kanałów - wynika z danych wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 28 lutego 2011 r.
Liderem w grupie ogólnej pozostaje Disney Channel. Na podium stoją także Cartoon Network oraz Disney XD. Wzrost o 77 proc. zanotował Nickelodeon, a o 73 proc. Boomerang. Największy spadek zanotował BBC CBeebies - aż o 66 proc.
W grupie 4-15 lat największy wzrost odnotował także Nickelodeon (o 79 proc.) oraz Boomerang (o 75 proc.). Liderem pozostaje jednak Disney Channel (z udziałem 6,51 proc.). Tuż za nim jest Cartoon Network (6,32 proc.) i Disney XD (6,02 proc.). Największe spadki w tej grupie odnotowały: BBC CBeebies (o 63 proc.), MiniMini (o 43 proc.) oraz ZigZag/Hyper (o 38 proc.).
Udział w rynku wybranych stacji w grupie 4+ lat w lutym 2010 r. i 2011 r.
wszyscy 4+ | ||||
luty | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 84 398 | 1,241 | 74 209 | 1,071 |
Cartoon Network | 60 318 | 0,887 | 64 265 | 0,928 |
Disney XD | 58 901 | 0,866 | 59 133 | 0,854 |
MiniMini | 56 473 | 0,830 | 38 963 | 0,563 |
Nickelodeon | 20 900 | 0,307 | 37 621 | 0,543 |
Polsat JimJam | 17 666 | 0,260 | 25 440 | 0,367 |
Boomerang | 13 516 | 0,199 | 23 915 | 0,345 |
BBC CBeebies | 31 907 | 0,469 | 11 065 | 0,160 |
ZigZap/Hyper | 8 995 | 0,132 | 7 713 | 0,111 |
Udział w rynku wybranych stacji w grupie 4-15 lat w lutym 2010 r. i 2011 r.
wszyscy 4-15 | ||||
luty | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 43 809 | 7,547 | 39 489 | 6,510 |
Cartoon Network | 37 591 | 6,476 | 38 358 | 6,323 |
Disney XD | 34 741 | 5,984 | 36 539 | 6,023 |
Nickelodeon | 12 385 | 2,133 | 23 169 | 3,819 |
MiniMini | 27 087 | 4,666 | 15 983 | 2,635 |
Boomerang | 7 104 | 1,224 | 13 009 | 2,145 |
Polsat JimJam | 8 559 | 1,474 | 10 361 | 1,708 |
BBC CBeebies | 13 542 | 2,333 | 5 231 | 0,862 |
ZigZap/Hyper | 4 371 | 0,753 | 2 811 | 0,463 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media.
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.
Komentarze