21.04.11, 22:17

Treści multimedialne TVP częścią Samsung Smart TV

Użytkownicy telewizorów Samsung uzyskali dostęp do bazy seriali, filmów fabularnych, dokumentalnych, a także do publicystyki nadawcy publicznego.

Telewizja Polska i Samsung podpisały porozumienie, na mocy którego multimedialna aplikacja internetowa vod.tvp.pl stała się częścią platformy Samsung Smart TV. Tym samym użytkownicy telewizorów Samsung uzyskali dostęp do bazy seriali, filmów fabularnych, dokumentalnych, a także do publicystyki nadawcy publicznego.

Dzięki aplikacji użytkownicy telewizorów marki Samsung uzyskali dostęp do bogatego zasobu seriali, filmów fabularnych, dokumentalnych i publicystyki − a wszystko na dużym ekranie po naciśnięciu jednego przycisku na pilocie. Dotychczas taką możliwość mieli jedynie użytkownicy serwisu vod.tvp.pl korzystający z komputerów. Aplikacja umożliwia oglądanie najciekawszych i najpopularniejszych pozycji w ramówce TVP, takich jak: „Ranczo”, „rodzinka.pl”, „Instynkt”, „Tomasz Lis na żywo” czy „Makłowicz w podróży”. Producenci chcą także zaspokoić gusta i potrzeby miłośników kultury wysokiej. Już w tej chwili w aplikacji jest dostępnych ponad 50 filmów dokumentalnych oraz blisko 30 filmów fabularnych. Treści dostępne w aplikacji będą ciągle aktualizowane o emisje nowych seriali, filmów i programów publicystycznych, w tym o nowości z ramówki oraz materiały archiwalne.

Samsung Smart TV to pierwsza w Polsce pełna integracja TV z internetem, z nieograniczonym dostępem do kontentu multimedialnego oraz najpopularniejszych portali i serwisów społecznościowych. To także pierwszy na świecie sklep internetowy oferujący ponad 300 gotowych aplikacji. "Smart TV to odpowiedź marki Samsung na coraz większe wymagania klientów. Telewizor stał się narzędziem przekazu treści dostępnych dotąd jedynie za pośrednictwem komputera. Teraz jest możliwe oglądanie programów z kontentu multimedialnego Telewizji Polskiej na dużym ekranie telewizora, co znakomicie poprawia komfort odbioru treści audiowizualnych" – mówi Marcin Bołbot, dyrektor Marketingu i Sprzedaży CE w Samsung Electonics Polska.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.