15.05.11, 19:21

AXN wciąz liderem kanałów filmowych

Kanał AXN pozostał liderem w kwietniu wśród stacji filmowych - wynika z danych  Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 30 kwietnia 2011 r.

Kanał AXN pozostał liderem w kwietniu wśród stacji filmowych - wynika z danych  Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 30 kwietnia 2011 r.

AXN jednak w porównaniu z kwietniem 2010 r. stracił 8 proc. udziałó w rynku. Na drugie miejsce awansował Comedy Central (jednak ze stratą 16 proc.). Na trzecie miejsce awansował 13th Street Universal (strata 5 proc.). Na siódmym miejscu jest już kanał TVP Seriale (0,25 proc. udziałów w rynku), a na 13 Comedy Central Family (wzrost o 30 proc. w porównaniu do kwietnia 2010 r., kiedy to stacja nadawała jako VH1). Duży wzrost uzyskał Polsat Film (aż o 51 proc.), a także AXN Crime (o 128 proc.), Zone Romantica (o 138 proc.). Spore spadki zanotowały m.in. takie kanały jak: Kino Polska (o 60 proc.), FilmBox (o 49 proc.).

W targecie 16-49 lat, liderem także pozostaje AXN (strata 13 proc.), drugie miejsce zajmuje również Comedy Central (o 16 proc.), a na trzecie awansował Polsat Film (wzrost aż o 51 proc.). Spore spadki zanotowały takie kanały jak: Kino Polska (aż o 69 proc.), Canal+ (o 33 proc.), FilmBox (o 50 proc.), Cinemax (o 65 proc.) i Cinemax2 (o 67 proc.). Kilka kanałów zanotowało poważne wzrosty udziałów:  AXN Crime (o 82 proc.), BBC Entertainment (o 72 proc.), i Zone Romantica (o 92 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku TV w kwietniu 2010 i 2011 r. w grupie 4+

  wszyscy 4+
kwiecień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
AXN 53 279 0,848 46 672 0,782
Comedy Central 30 452 0,484 24 291 0,407
13th Street Universal  23 511 0,374 21 251 0,356
Ale Kino 15 923 0,253 17 801 0,298
Kino Polska 45 491 0,724 17 236 0,289
Polsat Film 11 709 0,186 16 686 0,280
TVP Seriale     14 918 0,250
HBO 16 299 0,259 14 391 0,241
TCM 18 053 0,287 14 295 0,240
AXN Crime 5 213 0,083 11 249 0,189
TVP Kultura 12 643 0,201 11 243 0,188
Universal 8 897 0,142 10 785 0,181
Comedy Central Family  8 694 0,138 10 731 0,180
Fox Life 9 937 0,158 10 488 0,176
Zone Europa 9 962 0,158 9 798 0,164
Canal+ 6 921 0,110 7 992 0,134
HBO 2 9 049 0,144 7 811 0,131
HBO Comedy 7 341 0,117 5 618 0,094
BBC Entertainment 4 433 0,071 5 310 0,089
Canal+ Film 7 188 0,114 5 033 0,084
Zone Romantica 2 162 0,034 4 820 0,081
Movies 24 7 125 0,113 4 586 0,077
FilmBox 8 400 0,134 4 071 0,068
AXN Sci-Fi 4 948 0,079 3 880 0,065
FOX     1 210 0,020
Cinemax2 1 545 0,025 704 0,012
Cinemax 1 842 0,029 676 0,01

Udział wybranych stacji w rynku TV w kwietniu 2010 i 2011 r. w grupie 16-49 lat

  wszyscy 16-49
kwiecień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
AXN 33 730 1,268 27 464 1,099
Comedy Central 22 839 0,859 18 106 0,725
Polsat Film 7 212 0,271 10 253 0,410
HBO 10 992 0,413 10 014 0,401
13th Street Universal  11 465 0,431 8 278 0,331
Ale Kino 7 128 0,268 8 020 0,321
Comedy Central Family  6 790 0,255 7 528 0,301
Fox Life 6 590 0,248 7 367 0,295
Kino Polska 23 047 0,867 6 613 0,265
TCM 6 357 0,239 5 654 0,226
TVP Seriale     5 572 0,223
HBO 2 6 161 0,232 5 317 0,213
AXN Crime 2 806 0,106 4 813 0,193
TVP Kultura 6 307 0,237 4 409 0,176
Canal+ 4 313 0,162 4 348 0,174
HBO Comedy 5 266 0,198 3 848 0,154
Universal 5 047 0,190 3 737 0,150
Zone Europa 4 104 0,154 3 339 0,134
BBC Entertainment 1 913 0,072 3 097 0,124
AXN Sci-Fi 3 532 0,133 3 013 0,121
Canal+ Film 4 081 0,153 2 575 0,103
FilmBox 4 806 0,181 2 238 0,090
Movies 24 3 202 0,120 1 759 0,070
Zone Romantica 641 0,024 1 156 0,046
FOX     752 0,030
Cinemax 1 386 0,052 458 0,018
Cinemax2 951 0,036 291 0,012

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
01.10.24, 16:57
| telewizja / VOD » informacje
BBC First w pakiecie Optimum+ w CANAL+
Kanał BBC First dołączył do pakietu Optimum+, w którym znajdują się już kanały BBC Brit, BBC Earth i BBC Lifestyle.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
30.09.24, 14:58
| telewizja / VOD » informacje
TVP Info – włącz się na nowo. Duże zmiany w TVP INFO (fotogaleria nowego studia)
30 września br., kanał informacyjny TVP Info rozpoczął nadawanie z nowego studia. Stacja zaprezentowała także nowy logotyp i oprawę graficzną. Celem zmian jest wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie – jak podkreśla nadawca - z wizerunkiem stacji propagandowej.
30.09.24, 12:56
| telewizja / VOD » informacje
TVN zapowiada polską edycję Eternal Glory
Wkrótce w Grecji rozpoczną się zdjęcia do nowego programu TVN – opartego na formacie „Eternal Glory”. Mistrzowie sportu staną przed wyjątkowymi wyzwaniami, a całość poprowadzi Anna Senkara. N
30.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » seriale
Krew z krwi. Ruszyły zdjęcia do III sezonu serialu
21 sierpnia br. w Warszawie padł pierwszy klaps na planie jednego z najbardziej wyczekiwanych polskich seriali sensacyjnych – „Krew z krwi” (TVP).
29.09.24, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Oko na Europę. Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki gospodarzami nowego formatu TVP Info
W ofercie TVP INFO pojawi się nowy program „Oko na Europę”, który poprowadzą Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki.
29.09.24, 12:25
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało premierę teledysku Moja i Twoja Nadzieja
26 września br. widzowie programu informacyjnego „19.30” mogli obejrzeć premierę teledysku do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
W poszukiwaniu dobrego filmu. Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz gospodarzami nowego programu filmowego TVP2
W sobotę, 28 września br. o godz. 18:50, tuż przed galą kończącą 49. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w TVP2 zadebiutuje nowy magazyn filmowy – „W poszukiwaniu dobrego filmu”. Jego gospodarzami będą Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz. Premierowe emisje w każdą sobotę w Dwójce.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.