04.08.11, 20:24
Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator platformy e-commerce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie.
GG Network, producent komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator platformy e-commerce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden zespół.
Celem nowego biura reklamy jest zapewnienie reklamodawcom dotarcia do polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób. Ścisła współpraca GG Network i Grupy Allegro ma otworzyć nowe możliwości dla rynku, zaś pierwsze korzyści ze współpracy pojawią się w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse. "To strategiczna współpraca, pozwalająca na połączenie kompetencji obecnych zespołów" – mówi Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu GG Network S.A. "Synergia działań obu spółek, należących do tego samego właściciela jest naturalnym i korzystnym krokiem. Oczekujemy, iż wspólnie będziemy odgrywać wiodącą rolę na rynku reklamy internetowej" – dodaje Jażdzyński.
"Gadu-Gadu to bardzo silny gracz na polskim rynku reklamy internetowej z uznanymi i wiodącymi produktami pozwalającymi na szybkie dotarcie do milionów internautów, z kolei w Grupie Allegro posiadamy kompetencje związane z unikalną wiedzą o oczekiwaniach i rzeczywistych zachowaniach zakupowych użytkowników oraz reklamą efektywnościową i ogromny potencjał mierzony liczbą odsłon" – mówi Grzegorz Wójcik, CEO Grupy Allegro. "Cieszymy się z połączenia sił dwóch liderów" - dodaje Wójcik.
Według najnowszego badania Megapanel zagregowany zasięg wydawców, obejmujący m. in. witryny takie, jak: Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, sięga prawie 80%, dając im drugie miejsce na rynku i pozwalając zdystansować wszystkich lokalnych konkurentów za wyjątkiem Grupy Google.
Szefem nowego, zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski.
Komentarze