04.08.11, 20:24
Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator platformy e-commerce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie.
GG Network, producent komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator platformy e-commerce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden zespół.
Celem nowego biura reklamy jest zapewnienie reklamodawcom dotarcia do polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób. Ścisła współpraca GG Network i Grupy Allegro ma otworzyć nowe możliwości dla rynku, zaś pierwsze korzyści ze współpracy pojawią się w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse. "To strategiczna współpraca, pozwalająca na połączenie kompetencji obecnych zespołów" – mówi Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu GG Network S.A. "Synergia działań obu spółek, należących do tego samego właściciela jest naturalnym i korzystnym krokiem. Oczekujemy, iż wspólnie będziemy odgrywać wiodącą rolę na rynku reklamy internetowej" – dodaje Jażdzyński.
"Gadu-Gadu to bardzo silny gracz na polskim rynku reklamy internetowej z uznanymi i wiodącymi produktami pozwalającymi na szybkie dotarcie do milionów internautów, z kolei w Grupie Allegro posiadamy kompetencje związane z unikalną wiedzą o oczekiwaniach i rzeczywistych zachowaniach zakupowych użytkowników oraz reklamą efektywnościową i ogromny potencjał mierzony liczbą odsłon" – mówi Grzegorz Wójcik, CEO Grupy Allegro. "Cieszymy się z połączenia sił dwóch liderów" - dodaje Wójcik.
Według najnowszego badania Megapanel zagregowany zasięg wydawców, obejmujący m. in. witryny takie, jak: Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, sięga prawie 80%, dając im drugie miejsce na rynku i pozwalając zdystansować wszystkich lokalnych konkurentów za wyjątkiem Grupy Google.
Szefem nowego, zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze