22.08.11, 17:58

Nowa twarz kampanii Narkotyki? Na co mi to

Twarzami kampanii antynarkotykowej są młodzi, autentyczni ludzie, którzy żyją z pasją. Najnowszą ambasadorką projektu została Martyna z Tomaszowa Mazowieckiego - zwyciężczyni konkursu zorganizowanego w ramach kampanii.

Twarzami kampanii antynarkotykowej są młodzi, autentyczni ludzie, którzy żyją z pasją. Najnowszą ambasadorką projektu została Martyna z Tomaszowa Mazowieckiego - zwyciężczyni konkursu zorganizowanego w ramach kampanii. Pojawi się ona na plakatach promujących akcję w popularnych miastach wypoczynkowych Polski.

Martyna została laureatką konkursu polegającego na zaprezentowaniu swojej pasji. Celem przedsięwzięcia było pokazanie młodym ludziom, że istnieje wiele ciekawszych pomysłów na spędzenie czasu wolnego niż eksperymentowanie z narkotykami. Laureaci konkursu zostali wyłonieni w dwóch etapach - poprzez głosowanie internautów, a następnie przez jury powołane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. "Martyna to dziewczyna o wielu pasjach. Fotografia, śpiew, zajęcia teatralne, wolontariat to tylko niektóre z nich. Najnowszą jest gra na gitarze. Różnorodność jej zainteresowań dowodzi, że wokół nas jest wiele ciekawych rzeczy do zrobienia" - Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii wyjaśnia decyzję jury konkursu.

Konkurs był jednym z elementów kampanii społecznej "Narkotyki? Na co mi to", prowadzonej z inicjatywy Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Jest to pierwsza w Polsce kampania mówiąca o tym, że większość młodych ludzi nie używa narkotyków, co ma potwierdzenie w wynikach badań naukowych. Przy pomocy tak sformułowanego przekazu - kampania ma kształtować przekonanie, że nieużywanie narkotyków jest obecnie normą wśród nastolatków i tym samym ma wzmacniać tę pozytywną tendencję.

W ramach projektu została uruchomiona strona internetowa www.nacomito.com.pl oraz profil na Facebooku. Twarzami kampanii są autentyczni młodzi ludzie posiadający ciekawe pasje. Maciek - mistrz Polski w penspinningu, Przemek - deskorolkarz, Matylda – rowerzystka, Róża - tancerka hip-hop i Filip – gitarzysta, to bohaterowie m.in. spotu telewizyjnego, w którym pokazują, jak ciekawe jest życie bez narkotyków. Teraz dołączyła do nich Martyna, która w sierpniu pojawiła się na board'ach reklamowych MINI MEDIA w Zakopanem, Ustce i Mikołajkach.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).