23.08.11, 20:18

IDMnet wprowadza zmiany w sieci wideo Clipnet

Należąca do IDMnet sieć reklamy wideo Clipnet wzbogaciła ofertę. Zmieniła się również identyfikacja wizualna sieci. Restyling Clipnet jest częścią szerszego projektu, którego celem jest uporządkowanie portfolio marek  IDMnet.

Należąca do IDMnet sieć reklamy wideo Clipnet wzbogaciła ofertę. Zmieniła się również identyfikacja wizualna sieci. Restyling Clipnet jest częścią szerszego projektu, którego celem jest uporządkowanie portfolio marek  IDMnet.

Oferta Clipnet została rozszerzona o nowy format reklamowy – videopanel - formę reklamową emitowaną na warstwie, jako panel boczny, zawierającą miniaturkę wideo, wkomponowaną w grafikę lub animację flash. Videopanel daje użytkownikowi możliwość emisji spotu wideo w trybie pełnoekranowym. Trwają również prace nad rozszerzeniem zakresu serwisów, na których Clipnet może emitować reklamy typu Instream. Obecnie kampanie z ich użyciem mogą być prowadzone na serwisie Eskarock.pl. Sukcesywnie formę tę wdrażać będą inne witryny z grupy Eska (Eska.pl, Eska.tv) oraz Murator (m.in. Se.pl, Superseriale.pl).

Clipnet wprowadził nowy model rozliczeń. Obok dotychczas dostępnego modelu CPM, możliwe będzie rozliczanie kampanii w modelu efektywnościowym PPP (Pay Per Play), pozwalającym  klientowi na płacenie za obejrzenie materiału wideo do wyznaczonego momentu. Po naciśnięciu przez użytkownika "play", spot odtwarzany jest z dźwiękiem, co daje gwarancję dotarcia pełnego przekazu reklamowego.

Clipnet odświeżył również identyfikację wizualną. Nowe logo jest bardziej wyraziste, techniczne i nowoczesne. Zamiast dotychczasowych stonowanych, naturalnych kolorów – beżowego i oliwkowego, wprowadzono dynamiczne połączenie koloru czarnego i czerwonego, z domieszką szarości. W logo pojawił się nowy element graficzny, nawiązujący do znacznika ładowania materiału wideo. Przebudowana została strona internetowa Clipnet.pl, która zawiera obecnie więcej informacji o produktach i ich możliwościach emisyjnych, drzewko produktów oraz nową sekcję – aktualności. Zaprojektowane zostały również nowe materiały promocyjne.

"Zmiany w warstwie wizualnej marki są najbardziej widoczne, jednak to tylko efekt głębszych przeobrażeń, jakie zachodzą w Clipnet. Wzmacniamy pozycję marki w portfolio IDMnet. Do tej pory Clipnet był częścią działu agencyjnego. Obecnie będzie wydzieloną jednostką biznesową. Położyliśmy bardzo duży nacisk na dopracowanie naszych produktów tak, aby były jeszcze bardziej atrakcyjne wizualnie. Cały czas trwają również pracę nad poszerzaniem powierzchni do emisji reklam typu Instream i niebawem w ofercie pojawią się kolejne witryny"  – podkreśla Michał Karmiński, head of Clipnet.

Autorem nowego symbolu oraz strony internetowej Clipnet jest dział kreacji AdAction. Restyling sieci wideo jest pierwszym etapem zmian, związanych z porządkowaniem portfolio marek należących do IDMnet.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).