31.08.11, 20:25

Nowy wizerunek Centrum Handlowo-Rozrywkowego Galaxy

Z początkiem września br. rusza jesienna kampania wizerunkowo-informacyjna centrum Galaxy. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca - idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy dla każdego.

Z początkiem września br. rusza jesienna kampania wizerunkowo-informacyjna centrum Galaxy. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca - idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy dla każdego.

Kampanii towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne prowadzone w mediach oraz w formie reklamy zewnętrznej. Odświeżony wizerunek Galaxy to początek kilkuetapowej kampanii, która docelowo realizowana będzie do zimy 2011 roku. Pierwszym krokiem w procesie repozycjonowania centrum jest zmiana logo, nowa strona internetowa  oraz kreacja graficzna. Zmianie ulega również hasło.

"Galaxy na każdy dzień" to przekaz, który będzie powtarzany we wszystkich narzędziach komunikacji z klientami. "Po ośmiu latach funkcjonowania na szczecińskim rynku przyszedł czas na odświeżenie naszego wizerunku, stąd zmiany" - mówi dyrektor CHR Galaxy, Czesław Jasiewicz. "Zmiany będą wiązały się z jeszcze atrakcyjniejszą ofertą dla klientów, będzie więcej konkursów i rozmaitych atrakcji"  - zapowiada dyrektor CHR Galaxy.

Dodatkowo Galaxy zmienia wygląd i wystrój wnętrza. Centrum w tym zakresie nawiązało współpracę z Bose International Planning and Architecture. Celem działań jest stopniowa zmiana wizerunkowa wnętrz centrum.

Pierwszymi zwiastunami zmian są, opracowane w oparciu o projekty pracowni projektowej SMART ze Szczecina, elementy małej architektury, nowe elementy oświetlenia ozdobnego, nowy punkt informacyjny, nowe toalety dla klientów.  W ramach wprowadzenia ułatwień dla rodziców z dziećmi wyremontowany został pokój dla rodziców z dziećmi, pojawiły się specjalnie oznakowane miejsca parkingowe oraz krzesełka dla dzieci na foodcourcie. Dla wygody klientek poszerzone zostały także wjazdy i zjazdy na parkingu wielopoziomowym.

Uporządkowano także przestrzeń dla klientów czy wprowadzono interaktywne ekrany do komunikacji z klientami oraz bezpłatny, bezprzewodowy Internet.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).