14.09.11, 21:17

ENEL-MED partnerem akcji Twoje życie Twój STYL

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny zostało partnerem cyklicznej akcji profilaktycznej organizowanej przez miesięcznik Twój STYL.

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny zostało partnerem cyklicznej akcji profilaktycznej organizowanej przez miesięcznik Twój STYL. W ramach kampanii, której celem jest zachęcanie kobiet do zadbania o swoje zdrowie, w sześciu placówkach ENEL-MED na terenie całej Polski pacjentki mogą skorzystać ze zniżki na mammografię,  USG piersi, badanie na obecność wirusa HPV i genu BRCA1 oraz cytologię.

Wszystkie czytelniczki magazynu Twój STYL, które okażą kupon z październikowego numeru (10/2011), w wybranej placówce Centrum Medycznego ENEL-MED biorącej udział w akcji, będą mogły od 14. września do 31. grudnia 2011 roku wykonać z 30% rabatem takie badania, jak: cytologia ginekologiczna, USG piersi, testy na obecność wirusa HPV – odpowiedzialnego za rozwój raka szyjki macicy i obecność mutacji genowych BRCA1 – warunkujących nowotwory piersi i jajnika oraz mammografię w Oddziale Diagnostycznym Bielany w Warszawie. Dodatkowo, w warszawskim Oddziale Domaniewska w każdy wtorek między 4. października, a 15. listopada, będą realizowane bezpłatnie konsultacje psychologa dla pacjentek onkologicznych – czytelniczek Twojego STYL-u.

"Możliwość tańszego wykonania badań to czynnik, który może zachęcić do nich kobiety, odkładające profilaktykę na później, także ze względów finansowych. Centrum Medyczne ENEL-MED od lat angażuje się w akcje z obszaru profilaktyki, która jest kluczowym elementem dbania o własne zdrowie. Uczestniczy m.in. w programach NFZ, dotyczących profilaktyki raka piersi. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na ponowne przyłączenie do akcji Różowa wstążka" – mówi Agnieszka Rodak, Kierownik Marketingu i Komunikacji w Centrum Medycznym ENEL-MED.

 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).