28.09.11, 19:09

Zwykły Bohater jest fair

Bank BPH wspólnie z telewizją TVN oraz portalem Onet.pl organizuje akcję "Zwykły Bohater", polegającą na poszukiwaniu i nagradzaniu zwykłych ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, wykazali się odwagą oraz spontaniczną chęcią niesienia pomocy innym, bądź byli po prostu fair w stosunku do innych.

Bank BPH wspólnie z telewizją TVN oraz portalem Onet.pl organizuje akcję "Zwykły Bohater", polegającą na poszukiwaniu i nagradzaniu zwykłych ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, wykazali się odwagą oraz spontaniczną chęcią niesienia pomocy innym, bądź byli po prostu fair w stosunku do innych. Celem akcji "Zwykły Bohater", która rozpocznie się 29. września, jest poszukiwanie, promowanie i nagradzanie ludzi, którzy zachowali się uczciwie, spontanicznie pomogli innym, wykazali się postawą fair play, zaskakując tym swoje otoczenie.

"Program „Zwykły Bohater” propaguje wartości, które są ważne dla naszego Banku i którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy, przede wszystkim zasadę fair play. Chcemy być postrzegani jako bank numer 1 pod względem fair play i zaufania przez Klientów, pracowników, interesariuszy i społeczności. Zaangażowaliśmy się w tę akcję,  bo naszym celem jest pokazanie, że można i warto być uczciwym, być po prostu fair" – powiedział Richard Gaskin, p.o. Prezesa Zarządu Banku BPH.

Udział Banku BPH w akcji „Zwykły Bohater” jest częścią nowej kampanii wizerunkowej Banku. "Wierzymy, że udział Banku BPH w akcji „Zwykły Bohater” zwiększy widoczność naszej marki i osadzi ją w kontekście wartości ważnych dla Banku, takich jak uczciwość i zasada fair play. Tworząc nowe pozycjonowanie naszej marki, upewniliśmy się, że możemy je potwierdzić za pomocą namacalnych i wiarygodnych dowodów, opracowanych właśnie w odniesieniu do Klientów, pracowników, interesariuszy oraz społeczności. Nad ich urzeczywistnieniem pracują wszystkie działy w naszym Banku" - powiedziała Monika Brudło, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji Banku BPH.

Sercem akcji jest strona internetowa www.zwyklybohater.pl, poprzez którą można zgłaszać historie Zwykłych Bohaterów. Zgłoszenia są przyjmowane w dowolnej formie: nagrania wideo, tekstu, zdjęcia/kolażu zdjęć z opisem. Uczestnik nie może zgłosić do konkursu samego siebie.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).