23.10.11, 14:05
Forbes z dodatkiem Private Banking
Najnowsze wydanie miesięcznika "Forbes" z dodatkiem specjalnym "Private Banking" jest już w sprzedaży. Dodatek "Private Banking", poświęcony bankowości prywatnej
Najnowsze wydanie miesięcznika "Forbes" z dodatkiem specjalnym "Private Banking" jest już w sprzedaży. Dodatek "Private Banking", poświęcony bankowości prywatnej, zawiera m.in. wyniki badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC, którego celem było stworzenie socjologicznego i psychologicznego portretu zamożnego Polaka. Osobna część poświęcona jest strategiom inwestycyjnym w okresach dużych zmienności na rynkach. Partnerem wydania jest ING Private Banking. W magazynie znalazł się także specjalny dodatek "Traveller" oraz raport "Galerie i Centra Handlowe".
Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVP info, TVN, TVN24, Polsat, Polsat News oraz kanały tematyczne), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, PR3, RMF, Złote Przeboje, RMF Classic) i prasie (Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu i tytuły Ringier Axel Springer Polska) oraz w internecie (dziennik.pl i bankier.pl). Kreację kampanii przygotował Dział Marketingu miesięcznika Forbes.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze