05.11.11, 19:28

Zmiany w agencji about ad

Po kilku latach obecności na rynku, agencja reklamowa about ad przeprowadziła szereg zmian organizacyjnych i kadrowych.

W ostatnich czterech miesiącach we wszystkich działach agencji about ad zaszły głębokie zmiany. Pierwszy okres transformacji obejmował miesiące wakacyjne – w tym czasie zespół zasilili: Adam Bęczkowski (wcześniej związany ze spółką ABC 4 brands) jako Business Development Director, Karmena Roztocka (ostatnio Dyrektor Marketingu w R&C Union SA) jako Strategic Director i jednocześnie PR Responsible agencji oraz Maciej Świtała (poprzednio Zastępca Kierownika Studia Prepress w Eurodruk-Poznań) na stanowisku Account Executive.

Następnym etapem było dokonanie zmian w strukturze organizacyjnej firmy. Ukonstytuowały się dwa nowe Działy - Strategii i Rozwoju. Zmiany przeszedł także Dział Kreacji, do którego na przełomie września i października dołączyły trzy nowe osoby: Sebastian Sauer (ostatnio jako Senior Art Director jednej z poznańskich agencji reklamowych pracował m.in. dla takich marek, jak Pilsner Urquell, Zelmer, Prima, Douwe Egberts, Winiary, Nestlé) na stanowisku Senior Art Directora, Dorota Zborowska (absolwentka Hochschule für Künste w Bremen, doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w niemieckich, jak i polskich studiach graficznych) jako Art Director oraz młodziutka ilustratorka Agnieszka Budzińska (studentka pierwszego roku Wydziału Malarstwa Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu). W tym samym czasie do Studia Graficznego dołączył Przemysław Łojek-Szymański jako Senior Graphic Designer, natomiast Dział Strategii wzmocniła Agnieszka Andrzejczyk, której zostało powierzone stanowisko Researchera.

Październik przyniósł agencji about ad ostatni etap zmian. W połowie miesiąca Adam Bęczkowski odkupił część udziałów w spółce od Ewy Mitek, stając się wspólnikiem i wnosząc świeże spojrzenie na wiele aspektów działalności firmy. Jednocześnie, w związku ze sprzedażą udziałów, Ewa Mitek zrezygnowała z pełnionej funkcji Członka Zarządu. Nową osobą powołaną do Zarządu spółki została Natalia Czarnecka, absolwentka Informatyki i Ekonometrii na poznańskiej Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), związana z about ad od samego początku i pracująca początkowo jako Key Account Executive, a następnie jako Traffic Manager.

Również w październiku zapadła decyzja o wzmocnieniu Działu Sprzedaży i tak pod skrzydłami Moniki Nemtsev pełniącej funkcję Account & New Business Managera, znalazły się jako New Business Executives: Nina Baczyńska oraz Marta Fabiś. W ostatnich dniach powiększył się także Dział Rozwoju, do którego dołączyła Monika Szewczykowska jako Business Development Manager.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.