15.12.11, 18:03

Trzy nowe osoby w SALES LINK

Do zespołu agencji field marketingowej SALES LINK dołączyły trzy nowe osoby. Joanna Kuchcik oraz Łukasz Berliński objęli stanowiska Graphic Designerów, a ich pracą jako Head of Art pokieruje Paweł Kopczyński. Wszyscy troje wzmocnili dział kreacji agencji.

Do zespołu agencji field marketingowej SALES LINK dołączyły trzy nowe osoby. Joanna Kuchcik oraz Łukasz Berliński objęli stanowiska Graphic Designerów, a ich pracą jako Head of Art pokieruje Paweł Kopczyński. Wszyscy troje wzmocnili dział kreacji agencji.

Paweł Kopczyński ma ponad siedemnastoletnie doświadczenie zawodowe. Jest założycielem i Dyrektorem Artystycznym studia kreatywnego Goldfish. Jako Head of Art w SALES LINK odpowiada za koordynację prac związanych z projektami graficznymi dla klientów Agencji oraz współpracę z Działem Strategii w tym zakresie. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

Joanna Kuchcik z branżą reklamową związana jest od prawie pięciu lat. W agencji SALES LINK odpowiada za projekty materiałów graficznych dla klientów agencji. Przed dołączeniem do zespołu SALES LINK Kuchcik związana była z poznańskimi agencjami interaktywnymi, m.in. One-2-One oraz iFusion. Jest absolwentką Instytutu Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej.

Łukasz Berliński, podobnie jak Joanna Kuchcik, zajmuje się projektami graficznymi. Wcześniej pracował jako Junior Graphic Designer w agencji reklamowej Albedo Marketing. Berliński ukończył Politechnikę Poznańską na kierunku Automatyka i Zarządzanie (specjalizacja Multimedia).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).