23.11.11, 18:06
Kampania WWF i PanMedia trwa
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla tej akcji. Po raz pierwszy WWF w Polsce promuje zwierzęta spoza terenu kraju.
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla tej akcji. Po raz pierwszy WWF w Polsce promuje zwierzęta spoza terenu kraju. Tym razem kampania dotyczy orangutanów z Borneo. Miejsce ma ona w telewizji, prasie oraz Internecie. Kreację stworzyła agencja reklamowa TBWA, a ambasadorką kampanii została Kayah. W akcję zaangażowane są również inne gwiazdy.
"W erze globalizacji, wraz z rosnącym dobrobytem i popytem naszego społeczeństwa, powinno wzrastać również nasze poczucie odpowiedzialności za najcenniejsze miejsca na świecie, na które nasze wybory mają wpływ" – mówi Magdalena Gołębiewska z WWF Polska. "Dlatego apelujemy do Polaków o ochronę tego naczelnego gatunku jakim są orangutany, a wraz z nim całego, unikalnego w skali światowej ekosystemu" – dodaje Gołębiewska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze