01.12.11, 18:02
Ruszyła kampania ATL Paczkomatów InPost
"Prezenty przychodzą szybciej niż myślisz" – pod takim hasłem wystartowała właśnie przedświąteczna kampania ATL Paczkomatów InPost oraz sklepów internetowych ANSWEAR.com i Weltbild.pl.
"Prezenty przychodzą szybciej niż myślisz" – pod takim hasłem wystartowała właśnie przedświąteczna kampania ATL Paczkomatów InPost oraz sklepów internetowych ANSWEAR.com i Weltbild.pl. Twarzą akcji jest Martyna Wojciechowska, znana podróżniczka i dziennikarka. Pierwsze spoty telewizyjne pojawiły się na antenach ogólnopolskich stacji 28. listopada 2011 roku.
Kampania ATL Paczkomatów InPost prowadzona będzie w dwóch odsłonach – między 28. listopada a 11. grudnia, przy czym tylko w ciągu pierwszych trzech dni przewidziano niemal 800 emisji spotów reklamowych na antenie m.in. TVN, TVN Mix, TVP, Polsat, Polsat tematyczne i At Max. Drugą turę kampanii zaplanowano na przedświąteczny tydzień – od 18. do 20. grudnia 2011 roku.
Kampania reklamowa – poza promocją Paczkomatów InPost – ma również charakter edukacyjny. Jej celem jest zachęcenie Polaków do robienia e-zakupów z opcją dostawy do Paczkomatów InPost, których główną zaletą jest: szybkość i pewność dostawy, powiadomienie SMS o dostarczonej paczce, możliwość odbioru przesyłki całą dobę - bez kolejek i „po drodze” do pracy czy domu.
Poza telewizyjnymi spotami reklamowymi, w ramach akcji promocyjnej Paczkomatów InPost zaplanowano również komunikację w internecie. Kampanię wspierają: wysyłka mailingów i oznaczenia bannerowe na stronach paczkomaty.pl, inpost.pl oraz na stronach partnerskich e-sklepów, w tym Answear.com oraz Weltbild.pl.
Jako podkład muzyczny w spocie reklamowym wykorzystano utwór „That's the way I like it”, cover piosenki zespołu KC & the Sunshine Band.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze