01.12.11, 18:02

Ruszyła kampania ATL Paczkomatów InPost

"Prezenty przychodzą szybciej niż myślisz" – pod takim hasłem wystartowała właśnie przedświąteczna kampania ATL Paczkomatów InPost oraz sklepów internetowych ANSWEAR.com i Weltbild.pl.

"Prezenty przychodzą szybciej niż myślisz" – pod takim hasłem wystartowała właśnie przedświąteczna kampania ATL Paczkomatów InPost oraz sklepów internetowych ANSWEAR.com i Weltbild.pl. Twarzą akcji jest Martyna Wojciechowska, znana podróżniczka i dziennikarka. Pierwsze spoty telewizyjne pojawiły się na antenach ogólnopolskich stacji 28. listopada 2011 roku.

Kampania ATL Paczkomatów InPost prowadzona będzie w dwóch odsłonach – między 28. listopada a 11. grudnia, przy czym tylko w ciągu pierwszych trzech dni przewidziano niemal 800 emisji spotów reklamowych na antenie m.in. TVN, TVN Mix, TVP, Polsat, Polsat tematyczne i At Max. Drugą turę kampanii zaplanowano na przedświąteczny tydzień – od 18. do 20. grudnia 2011 roku.

Kampania reklamowa – poza promocją Paczkomatów InPost – ma również charakter edukacyjny. Jej celem jest zachęcenie Polaków do robienia e-zakupów z opcją dostawy do Paczkomatów InPost, których główną zaletą jest: szybkość i pewność dostawy, powiadomienie SMS o dostarczonej paczce, możliwość odbioru przesyłki całą dobę - bez kolejek i „po drodze” do pracy czy domu.

Poza telewizyjnymi spotami reklamowymi, w ramach akcji promocyjnej Paczkomatów InPost zaplanowano również komunikację w internecie. Kampanię wspierają: wysyłka mailingów i oznaczenia bannerowe na stronach paczkomaty.pl, inpost.pl oraz na stronach partnerskich e-sklepów, w tym Answear.com oraz Weltbild.pl.

Jako podkład muzyczny w spocie reklamowym wykorzystano utwór „That's the way I like it”, cover piosenki zespołu KC & the Sunshine Band.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).