01.12.11, 18:02

Partnerstwo Viacom International Media Networks w Polsce z ipla

Grupa telewizyjna Viacom International Media Networks w Polsce rozpoczyna partnerską współpracę z telewizją internetową ipla.

Grupa telewizyjna Viacom International Media Networks w Polsce rozpoczyna partnerską współpracę z telewizją internetową ipla. Na wszystkich platformach, na których dostępna jest ipla, będzie można oglądać najpopularniejsze produkcje, kojarzone ze stacjami MTV, Comedy Central oraz Nickelodeon, jak Miasteczko South Park, Nastoletnie matki, czy cykl koncertów MTV Unplugged.

Pierwsze produkcje, znane ze stacji MTV oraz Comedy Central są już dostępne w modelu VOD w telewizji internetowej ipla, kolejne – m.in. z oferty Nickelodeon - pojawią się w pierwszych dniach grudnia. Współpraca między dwoma firmami mediowymi dotyczy głównie najnowszych produkcji obecnie nadawanych na antenie stacji z portfolio grupy VIMN w Polsce, ale także programów archiwalnych. Treści będą dostępne dla użytkowników ipla na wszystkich typach platform (komputer, urządzenia mobilne, telewizory podłączone do internetu, kosnole do gier) w modelu reklamowym.

Do końca roku w ipla pojawią się takie produkcje z portolio grupy Viacom International Media Networks w Polsce, jak: Miasteczko South Park (Comedy Central), Avatar: Legenda Aanga, iCarly, Jimmy Neutron, SpongeBob Kanciastoporty (Nickelodeon), Nastoletnie matki, Ekipa z New Jersey, Licealne ciąże oraz koncerty (MTV). Treści będą dostępne po wcześniejszej emisji w telewizji.

"Grupa Viacom International Media Networks w Polsce jest kolejnym partnerem, który po okresie próbnym przekonał się o efektywności dystrybucji treści za pomocą ipla i zdecydował się na rozszerzenie zakresu współpracy. Kluczową dla nas kwestią w najbliższym czasie będzie nadal rozwijanie oferty programowej i pozyskiwanie kolejnych współpracujących dostawców treści. Chcemy, by widz znalazł w ipla dowolne rozrywkowe treści wideo, jakie go interesują" – mówi Albert Szybiński, Dyrektor produktu ipla.

Telewizja internetowa ipla oferuje swoim widzom dostęp do linearnego sygnału telewizyjnego, transmisje na żywo w wysokiej jakości oraz największą w Polsce legalną bazę treści telewizyjnych, w tym dziesiątki tysięcy odcinków seriali, programów telewizyjnych i największych wydarzeń sportowych. W ofercie ipla znajdują się programy znane z kilkunastu stacji TV: Polsat, TVP1, TVP2, TV4, Polsat News, TV Biznes, Superstacja, Polsat Cafe, WeddingTV, Cartoon Network, MTV, Polsat Play, 4FunTV, Rebel:TV, Polsat Sport, Polsat Sport Extra. Dostęp do zasobów telewizji ipla, dzięki dedykowanym aplikacjom, mają już użytkownicy komputerów (Windows, Linux, Mac OS), smartfonów (iPhone, Android, Symbian), urządzeń multimedialnych (iPod Touch), tabletów (iPad, Samsung Galaxy Tab), telewizorów z dostępem do internetu (Panasonic Viera, Samsung, Sony, LG Smart TV, Philips, TV kablowa TOYA) oraz konsol (PlayStation 3). Ipla oferuje kilka kanałów tematycznych, takich jak iplaFILM, iplaSPORT, iplaMINI czy iplaNEWS. Autorem i właścicielem aplikacji jest firma Redefine powołana przez właściciela Telewizji POLSAT w celu wprowadzania formatów telewizyjnych do internetu.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.