12.12.11, 17:56

ipla nadaje sport na żywo w telewizorach LG

Telewizja internetowa ipla ogłosiła uruchomienie pionierskiej w skali Europy usługi – streamingu LIVE do SmartTV. Właściciele telewizorów LG przez trzy miesiące będą mieli bezpłatny dostęp do transmisji sportowych nadawanych w ramach pakietu iplaSPORT LIVE.

Telewizja internetowa ipla ogłosiła uruchomienie pionierskiej w skali Europy usługi – streamingu LIVE do SmartTV. Właściciele telewizorów LG przez trzy miesiące będą mieli bezpłatny dostęp do transmisji sportowych nadawanych w ramach pakietu iplaSPORT LIVE.

"Tym kontraktem otwieramy nowy rozdział w rozwoju telewizji internetowych i roli producentów telewizorów na rynku mediów" – mówi Albert Szybiński, Dyrektor Produktu ipla w spółce Redefine. "Chcieliśmy zaoferować unikalną ofertę, dlatego w pierwszej kolejności skupiliśmy się na programie sportowym. Ipla jako jedyna spośród telewizji internetowych relacjonuje na żywo wydarzenia sportowe tej klasy" – dodaje Szybiński.

Przez pierwsze trzy miesiące firma LG Electronics ma zapewnić swoim klientom bezpłatny dostęp do pakietu iplaSPORTlive oferującego dostęp do transmisji na żywo najciekawszych wydarzeń sportowych sezonu. Zimą tego roku będą to spotkania rozgrywane w ramach Ligi Europejskiej UEFA, krajowych lig piłkarskich (angielskiej, holenderskiej, hiszpańskiej, niemieckiej, ukraińskiej, rosyjskiej), T-mobile Ekstraklasy, siatkarskiej PlusLigi Mężczyzn oraz PlusLigi Kobiet, a także walk bokserskich i KSW, meczów tenisowych (Wimbledon, ATP World Tour) oraz magazyny sportowe produkowane przez redakcje Polsat Sport oraz ipla (KSW action, Magazyn SET, Magazyn PlusLiga, Cafe Futbol). Planowana jest z czasem rozbudowa oferty programów na żywo o inne kategorie tematyczne.

Aplikacja ipla na telewizorach LG w momencie uruchomienia zostanie automatycznie zaktualizowana do wersji zawierającej dodatkową zakładkę iplaSPORT LIVE, prezentującej zarówno dostęp do transmisji sportowych, jak i programu najbliższych rozgrywek nadawanych na żywo. Usługa dostępna jest dla posiadaczy telewizorów marki LG z funkcją internetową z linii 2011.

Decyzja o uruchomieniu usługi transmisji na żywo w ramach SmartTV jest elementem strategii właściciela telewizji internetowej ipla związanej z utrzymaniem pozycji lidera wśród telewizji internetowych oraz usług VOD w telewizorach typu SmartTV. Aplikacja ipla ma ponad 95% udział w segmencie telewizorów z dostępem do internetu, oferując bazę treści telewizyjnych oraz filmy pełnometrażowe. Jest jedną z najpopularniejszych aplikacji telewizyjnych w Polsce dostępną na telewizorach LG Electronics, Samsung, Sony, Philips, Panasonic oraz urządzeniach telewizyjnych jak odtwarzacze Blu-ray, kina domowe czy konsole do gier.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.