13.12.11, 18:25
Kolejne realizacje IRR dla Lenovo
Instytut Rozwoju Reklamy realizuje kolejne kampanie dla Lenovo – producenta sprzętu komputerowego. Kampanie promują nowe produkty Lenovo i skierowane są do dwóch różnych grup docelowych – do użytkowników indywidualny oraz do sektora MŚP.
Dwie pierwsze kampanie, które wystartowały w połowie listopada promują urządzenia E420 i E520 z serii ThinkPad Edge, a także ThinkPad Tablet, które zostały zaprojektowane jako urządzenia biznesowe, z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach.
Dwie kolejne kampanie, które wystartowały 28. listopada br. i zakończą się tuż przed świętami, promują urządzenia dla użytkowników indywidualnych – notebook IdeaPad Y570 oraz dwa tablety: K1 oraz wchodzący na polski rynek najnowszy tablet IdeaPad A1. IRR przygotował całość czterech kampanii internetowych – bannery oraz dedykowane Landing Page. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze