24.01.12, 18:06

Biuro Podróży Reklamy dla Beko

Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy przeprowadzi dla marki Beko akcję promocyjną w oparciu o narzędzia z zakresu marketingu wirusowego i działania w social mediach.

Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy przeprowadzi dla marki Beko akcję promocyjną w oparciu o narzędzia z zakresu marketingu wirusowego i działania w social mediach.

"Social media są dla nas coraz ważniejsze w kontaktach z konsumentami i w naszej strategii marketingowej ich znaczenie będzie jeszcze rosło. Korzystając z ich zalet możemy bowiem nawiązać bardziej emocjonalny dialog z naszymi klientami, potencjalnymi klientami, czy „fanami” marki. Na przykład właśnie dostarczając im rozrywki nieco mniej oficjalnymi wersjami naszych spotów reklamowych. A przy okazji wysyłamy w świat komunikat, że nie jesteśmy bezdusznym producentem produktów AGD, a „żywą” marką z własnym charakterem i konkretnymi wartościami za nią stojącymi. Konsumenci to doceniają, czego jednym z objawów jest np. ich żywe zainteresowanie naszym profilem w Facebooku" – mówi Michał Grzeliński, Marketing Director Beko na Polskę, Czechy i Słowację.

Celem akcji jest maksymalne spopularyzowanie w sieci niestandardowego spotu reklamowego Beko,  który został przygotowany specjalnie na potrzeby internetu w oparciu o spot telewizyjny. Akcja właśnie startuje, potrwa sześć tygodni.

"Profesjonalne rozsiewanie wirusowego komunikatu reklamowego  w sieci to jeden z elementów, o których nie można zapominać planując kampanię w internecie. Zazwyczaj jest to element tak samo ważny, albo nawet ważniejszy, od samego pomysłu kreatywnego na film wirusowy. Użytkownicy Internetu doceniają  dobre filmiki, jednak najpierw muszą one dotrzeć do odpowiednio szerokiej grupy odbiorców, która będzie katalizatorem dla dalszego rozprzestrzeniania się ”wirusa” – dodaje Robert Sosnowski, Dyrektor Zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy.

Biuro Podróży Reklamy współpracuje z Beko od 2010 roku. Do tej pory współpraca obejmowała przede wszystkim działania z obszaru SEM.

Komentarze

Powiązane

11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.
10.12.24, 11:28
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 3,4 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów.
09.12.24, 21:30
| reklama & PR » informacje
Liga Kubusiowego Narciarza marki Kubuś odbędzie się w pięciu miastach
Bossa Nova Events jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.
09.12.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu Salestube
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube.