13.02.12, 15:47

Xantus z Bartkiem Kędzierskim na wyłączność

Studio Animacji Xantus S.A. rozpoczęło współpracę na wyłączność z Bartkiem Kędzierskim, reżyserem i scenarzystą znanym między innymi z serialu "Włatcy Móch".

Studio Animacji Xantus S.A. rozpoczęło współpracę na wyłączność z Bartkiem Kędzierskim, reżyserem i scenarzystą znanym między innymi z serialu "Włatcy Móch". Studio 3D, należące do Grupy ADV, wspólnie z Kędzierskim stworzy nową jakość na rynku animacji reklamowej.

Połączenie doświadczenia jednego z największych studiów 3D w Polsce oraz kreatywności znanego reżysera i scenarzysty mają być gwarancją sukcesu. Wspólne produkcje Studia Animacji Xantus i Bartka Kędzierskiego charakteryzować ma innowacyjne podejście i spora dawka humoru, przy jednoczesnej dbałości o zachowanie tożsamości marki.

"Suma pozytywnych doświadczeń sprawiła, że zdecydowaliśmy się przenieść tak owocną współpracę z Bartkiem Kędzierskim przy realizacjach filmowych na płaszczyznę reklamową. Jesteśmy przekonani, że nasze połączone siły przyniosą wymierne efekty w postaci wyjątkowych i oryginalnych animacji, a wspólne projekty zaznaczą nowe trendy w branży" – podkreśla Michał Dusiński, Prezes Studia Animacji Xantus.

Pierwsze efekty tej kooperacji były wyjątkowo udane. Studio Animacji Xantus przy współpracy z Bartkiem Kędzierskim zrealizowało między innymi spoty dla TP S.A. oraz Tesco.

Ostatni wspólny projekt Xantusa i Kędzierskiego to "Kreskostoria Polski", animowana historia Polski opowiedziana w niezwykły sposób. W rolę narratora wciela się Marek Kondrat, a głosów użyczają m.in. Borys Szyc i Przemysław Bluszcz. Studio Animacji i Kędzierski zrealizowali również wspólnie kultowy serial "Włatcy Móch", wyprodukowany w rekordowej liczbie aż 127 odcinków.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).