09.02.12, 18:13
Kampania telewizyjna marki Leżajsk
Wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.
6 lutego 2012 r. wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.
„Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia – prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia, które gwarantują konsumentom idealne dopełnienie chwili codziennego relaksu” – mówi Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec.
Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę. Ma na celu wzmocnienie wizerunku marki dostępnej na Podkarpaciu a dzięki dystrybucji w sieciach sklepów „Biedronka” - także w innych częściach Polski.
Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Za kreację agencja reklamowa OPUS B.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze