13.02.12, 15:46

Mood Media dla lokali Magdy Gessler

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych.

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych. Umowę podpisano na trzy lata. W restauracjach będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do niektórych lokali znanej restauratorki, Mood Media dostarczy nie tylko repertuar muzyczny, ale również sprzęt audio.

Do niedawna specjaliści z Mood Media dbali o nastrój muzyczny w dziewięciu lokalach: ośmiu stołecznych, takich jak: Polka, Ale Gloria, Dom Restauracyjny Krokodyl, Gar, Bellini, Venezia Ristorante, Mg Eat, Biała Gęś i jednej z Żelazowej Woli-Polka. W chwili obecnej do tego grona dołączyły takie lokale jak MG EAT oraz Polka w Łodzi.

Do lokali Magdy Gessler trafiły urządzenia muzyczne MP 7000 wraz z twardymi dyskami, na których zapisane zostały specjalnie stworzone programy muzyczne, dobrane indywidualnie dla każdego z 11 miejsc. Oprogramowanie i repertuar będą systematycznie aktualizowane, tak, aby zawsze idealnie wpisywały się w klimat lokali.

"Dla każdej z restauracji, przygotowaliśmy osobne programy. Do lokali z włoską kuchnią, zaproponowaliśmy klimat rodzinnej Trattorii. Do lokali z polskim charakterem, dedykujemy rodzime klimatyczne utwory takich artystów jak Mieczysław Fogg, Czesław Niemen czy Hanka Ordonówna, w zależności od charakteru i atmosfery miejsca oczywiście. Do najnowszych konceptów gastronomicznych Mg Eat, wprowadzamy natomiast nieco nowsze brzmienia takie jak energetyzujący Lounge i wyciszający Chillout" – tłumaczy Joanna Marcysiak, Key Account Manager w Mood Media Polska.

We wszystkich przypadkach, umowa została zawarta na trzy lata. Oprócz repertuaru, firma dostarczy również wysokiej klasy sprzęt audio marki Majorcom, należącej do grupy Mood Media. Zgodnie z harmonogramem, instalacje we wszystkich wybranych lokalach już się zakończyły.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy