13.02.12, 15:46

Mood Media dla lokali Magdy Gessler

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych.

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych. Umowę podpisano na trzy lata. W restauracjach będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do niektórych lokali znanej restauratorki, Mood Media dostarczy nie tylko repertuar muzyczny, ale również sprzęt audio.

Do niedawna specjaliści z Mood Media dbali o nastrój muzyczny w dziewięciu lokalach: ośmiu stołecznych, takich jak: Polka, Ale Gloria, Dom Restauracyjny Krokodyl, Gar, Bellini, Venezia Ristorante, Mg Eat, Biała Gęś i jednej z Żelazowej Woli-Polka. W chwili obecnej do tego grona dołączyły takie lokale jak MG EAT oraz Polka w Łodzi.

Do lokali Magdy Gessler trafiły urządzenia muzyczne MP 7000 wraz z twardymi dyskami, na których zapisane zostały specjalnie stworzone programy muzyczne, dobrane indywidualnie dla każdego z 11 miejsc. Oprogramowanie i repertuar będą systematycznie aktualizowane, tak, aby zawsze idealnie wpisywały się w klimat lokali.

"Dla każdej z restauracji, przygotowaliśmy osobne programy. Do lokali z włoską kuchnią, zaproponowaliśmy klimat rodzinnej Trattorii. Do lokali z polskim charakterem, dedykujemy rodzime klimatyczne utwory takich artystów jak Mieczysław Fogg, Czesław Niemen czy Hanka Ordonówna, w zależności od charakteru i atmosfery miejsca oczywiście. Do najnowszych konceptów gastronomicznych Mg Eat, wprowadzamy natomiast nieco nowsze brzmienia takie jak energetyzujący Lounge i wyciszający Chillout" – tłumaczy Joanna Marcysiak, Key Account Manager w Mood Media Polska.

We wszystkich przypadkach, umowa została zawarta na trzy lata. Oprócz repertuaru, firma dostarczy również wysokiej klasy sprzęt audio marki Majorcom, należącej do grupy Mood Media. Zgodnie z harmonogramem, instalacje we wszystkich wybranych lokalach już się zakończyły.

Komentarze

Powiązane

09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
09.10.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Havas PR Warsaw poszerza zespół liderów
Havas PR Warsaw awansował trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
09.10.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
monday group otwiera dział Consumer. Na jego czele Dagmara Marszycka
monday group utworzyła nowy dział Consumer, który ma specjalizować się w kompleksowej obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu stanęła Dagmara Marszycka, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
08.10.24, 20:33
| reklama & PR » informacje
Dobrze być w Allianz. Kamil Stoch zachęca w kampanii, by dołączyć do drużyny Allianz
Allianz Polska kontynuuje rozpoczętą w 2023 r. współpracę z Kamilem Stochem, skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
08.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
KERRIS odpowiada za nowy projekt digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it (Grupa Pracuj) rozpoczęła projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
08.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Nikodem Sarna w Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączył Nikodem Sarna, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W agencji objął stanowisko head of MarTech & CX.
08.10.24, 14:11
| reklama & PR » ludzie
Marcin Rafałowski oraz Bianka Grzyb w Rokmates. Agencja zmieniła siedzibę
W ostatnim czasiedo agencji influencer marketingu Rokmates dołączyli Marcin Rafałowski (Influencer Manager) oraz Bianka Grzyb(Senior Account Managerka). Firma zmieniła również swoją siedzibę.
08.10.24, 12:12
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
#zróbsobiedobrze. Kampania społeczna Chillizet
Wystartowała kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października br. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
08.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image otwiera studio serwisowe w Forcie Mokotów
Platige Image otwiera Platige Service Hub, studio serwisowe zlokalizowane w Forcie Mokotów w Warszawie. Po kilku latach działalności w budynku Dantex na Mokotowie, firma wraca do własnych pomieszczeń.
07.10.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii i 6 tys. we Francji
Grupa InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę w Europie. Firma posiada już 8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii oraz 6 tys. we Francji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.