13.02.12, 15:46
Mood Media dla lokali Magdy Gessler
Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych.
Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych. Umowę podpisano na trzy lata. W restauracjach będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do niektórych lokali znanej restauratorki, Mood Media dostarczy nie tylko repertuar muzyczny, ale również sprzęt audio.
Do niedawna specjaliści z Mood Media dbali o nastrój muzyczny w dziewięciu lokalach: ośmiu stołecznych, takich jak: Polka, Ale Gloria, Dom Restauracyjny Krokodyl, Gar, Bellini, Venezia Ristorante, Mg Eat, Biała Gęś i jednej z Żelazowej Woli-Polka. W chwili obecnej do tego grona dołączyły takie lokale jak MG EAT oraz Polka w Łodzi.
Do lokali Magdy Gessler trafiły urządzenia muzyczne MP 7000 wraz z twardymi dyskami, na których zapisane zostały specjalnie stworzone programy muzyczne, dobrane indywidualnie dla każdego z 11 miejsc. Oprogramowanie i repertuar będą systematycznie aktualizowane, tak, aby zawsze idealnie wpisywały się w klimat lokali.
"Dla każdej z restauracji, przygotowaliśmy osobne programy. Do lokali z włoską kuchnią, zaproponowaliśmy klimat rodzinnej Trattorii. Do lokali z polskim charakterem, dedykujemy rodzime klimatyczne utwory takich artystów jak Mieczysław Fogg, Czesław Niemen czy Hanka Ordonówna, w zależności od charakteru i atmosfery miejsca oczywiście. Do najnowszych konceptów gastronomicznych Mg Eat, wprowadzamy natomiast nieco nowsze brzmienia takie jak energetyzujący Lounge i wyciszający Chillout" – tłumaczy Joanna Marcysiak, Key Account Manager w Mood Media Polska.
We wszystkich przypadkach, umowa została zawarta na trzy lata. Oprócz repertuaru, firma dostarczy również wysokiej klasy sprzęt audio marki Majorcom, należącej do grupy Mood Media. Zgodnie z harmonogramem, instalacje we wszystkich wybranych lokalach już się zakończyły.
Komentarze