13.02.12, 15:46

Mood Media dla lokali Magdy Gessler

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych.

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z dwoma kolejnymi lokalami Magdy Gessler. Na chwilę obecną jest to już 11 punktów gastronomicznych. Umowę podpisano na trzy lata. W restauracjach będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do niektórych lokali znanej restauratorki, Mood Media dostarczy nie tylko repertuar muzyczny, ale również sprzęt audio.

Do niedawna specjaliści z Mood Media dbali o nastrój muzyczny w dziewięciu lokalach: ośmiu stołecznych, takich jak: Polka, Ale Gloria, Dom Restauracyjny Krokodyl, Gar, Bellini, Venezia Ristorante, Mg Eat, Biała Gęś i jednej z Żelazowej Woli-Polka. W chwili obecnej do tego grona dołączyły takie lokale jak MG EAT oraz Polka w Łodzi.

Do lokali Magdy Gessler trafiły urządzenia muzyczne MP 7000 wraz z twardymi dyskami, na których zapisane zostały specjalnie stworzone programy muzyczne, dobrane indywidualnie dla każdego z 11 miejsc. Oprogramowanie i repertuar będą systematycznie aktualizowane, tak, aby zawsze idealnie wpisywały się w klimat lokali.

"Dla każdej z restauracji, przygotowaliśmy osobne programy. Do lokali z włoską kuchnią, zaproponowaliśmy klimat rodzinnej Trattorii. Do lokali z polskim charakterem, dedykujemy rodzime klimatyczne utwory takich artystów jak Mieczysław Fogg, Czesław Niemen czy Hanka Ordonówna, w zależności od charakteru i atmosfery miejsca oczywiście. Do najnowszych konceptów gastronomicznych Mg Eat, wprowadzamy natomiast nieco nowsze brzmienia takie jak energetyzujący Lounge i wyciszający Chillout" – tłumaczy Joanna Marcysiak, Key Account Manager w Mood Media Polska.

We wszystkich przypadkach, umowa została zawarta na trzy lata. Oprócz repertuaru, firma dostarczy również wysokiej klasy sprzęt audio marki Majorcom, należącej do grupy Mood Media. Zgodnie z harmonogramem, instalacje we wszystkich wybranych lokalach już się zakończyły.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.