09.02.12, 18:11
Kolejna odsłona kampanii Michałki z Wawelu
Wawel SA rozpoczął kampanię zewnętrzną Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii "Michałki z Wawelu", która rozpoczęła się w TV w styczniu br.
Wawel SA rozpoczął kampanię zewnętrzną Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii "Michałki z Wawelu", która rozpoczęła się w TV w styczniu br.
Kampania "Michałki z Wawelu" związana jest z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów Michałków.
Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze