16.02.12, 16:32

MasterCard nadal z Ligą Mistrzów UEFA

Firma MasterCard przedłużyła oficjalne partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA na lata 2012-2015.

Ligę Mistrzów UEFA w sezonie 2010/2011 oglądało 1,1 mld fanów futbolu z całego świata. Dzięki promocjom sponsorskim MasterCard, fani z ponad 60 krajów mieli szansę na udział w popularnych rozgrywkach sportowych roku.

W kolejnych latach, MasterCard jeszcze bardziej chce skupić się na fanach, dając im jeszcze więcej korzyści ze swojego zaangażowania jako sponsora. Zaczynając od ofert dla posiadaczy kart w sklepie internetowym UEFA Champions League MasterCard.

W poprzednich latach rodzice mogli zobaczyć swoje dzieci w towarzystwie ich sportowych idoli na murawie stadionu albo zapewnić im uczestnictwo w specjalnych przedmeczowych treningach. Firma MasterCard organizowała również wspólne promocje z innymi sponsorami Ligi Mistrzów UEFA, pokazując potencjał partnerstw, które pozwalają fanom jednocześnie skorzystać z wielu ofert sponsorskich.

Nowością w kolejnych latach będą jeszcze bardziej intensywne doświadczenia Ligi Mistrzów UEFA dla fanów związanych z miastami, w których będą odbywać się mecze. Posiadacze kart mieszkający lub goszczący w tych europejskich miastach będą mogli uzyskać bezpośredni dostęp do największego turnieju klubowego i uczestniczyć w tworzącej się historii.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia partnerstwa z MasterCard, jedną z największych globalnych marek. Obecność i aktywne zaangażowanie MasterCard przyczyniło się do wielkiego sukcesu Ligi Mistrzów – i będzie przyczyniać się nadal przez następne trzy sezony. Ze swojej strony będziemy pomagać MasterCard w tworzeniu wielu bezcennych okazji dla milionów fanów i posiadaczy kart z całego świata" - powiedział, David Taylor, dyrektor generalny UEFA Events SA.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).